FANDOM

Trudna droga do zostania prawdziwym przyjacielem? jest trzystą osiemdziesiąt czwartą odcinkiem anime One Piece.

Opis

Brook trzyma nocną wartę przy sterze Thousand Sunny jednak wody Grand Line okazują się tej nocy nadzwyczaj spokojne. Mając czas na rozmyślanie, Brook myśli o odkryciu jakiego dokonał w ciągu dnia - znalazł dziennik pokładowy zawierający opis przygód jakie miała załoga piratów Słomianych Kapeluszy przed dotarciem do Thriller Bark. Następnego ranka przy śniadaniu załoga naradza się w sprawie bezwietrznej pogody przez którą statek stoi w miejscu. Nami przewiduje, że brak wiatru utrzyma się tylko do końca dnia więc nie ma powodu się martwić. Tymczasem muzyk załogi zastanawia się jak być bardziej przydatny dla swoich nowych kamratów i obiecuje sobie ciężko na to zapracować. Podczas gdy załoga korzysta ze spokojnego dnia i znajduje sobie zajęcie Brook stara się po kolei pomagać poszczególnym członkom załogi: Sanjiemu, Nami, Frankiemu i Usoppowi oraz Zoro. Każda próba pomocy przynosi jednak więcej szkody niż pożytku. Jego niepewność i strach zauważa Robin, która mówi mu, że kiedyś miała podobne odczucia i po rozmowie zapewnia go, że będzie dobrze. Następnie Brook pyta Luffiego czy naprawdę się nadaje do załogi. Kapitan załogi odpowiada, że tak, gdyż tak zdecydował. Brook resztę dnia spędza ciesząc się z faktu, że otaczają go żywi towarzysze oraz grając swoją ulubioną melodię. Pod koniec dnia wiatr zaczyna się zrywać a załoga przygotowuje się do wyruszenia w dalszą drogę.

Postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki