FANDOM

Jestem Luffy! Człowiek, który zostanie Królem Piratów! to pierwszy odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Na środku morza pojawiła się tajemnicza beczka. Statek, który ją wyciągnął z wody nagle został zaatakowany przez Piratów Alvidy. Coby - młody chłopiec, który został uwięziony i zaciągnięty do pracy na statku Alvidy, odkrył beczkę, z której wyszedł główny bohater - Monkey D. Luffy. Po wyjściu z niej szybko pokonał dwóch piratów, którzy go zaatakowali. Dowiedział się także, że Coby nienawidzi pracy na statku pirackim i tak naprawdę chciałby dołączyć do Marynarki. Chciał złapać Alvidę. Luffy pomógł mu wyrwać się z rąk podłej pani kapitan. Używając swoich mocy Diabelskiego Owocu Gomu Gomu no Mi pokonał piratów. Pod koniec odcinka, oboje pojawili się na wyspie, gdzie mieli znaleźć Łowcę Piratów - Roronoa Zoro.

Pełny Opis

Na samym początku odcinka, marynarze zauważają beczkę pływającą po morzu. Tymczasem na statku słychać śmiechy, wszyscy bawią się, a pewna młoda dziewczyna została zaproszona do tańca. Podczas wyciągania beczki z wody, jeden z marynarzy zauważa w oddali statek piratów Alvidy. Miss Love Duck strzela z armat. Na statku panuje chaos, wszyscy boją się, że stanie się im coś złego. Tymczasem, dziewczyna przebiera się za pirata i pojawia się na ich statku, próbując ich okraść. Beczka wyciągnięta z wody wypadła z rąk przerażonych ludzi i odjechała do kuchni.

Luffy Emerges From Barrel in Anime.png

Luffy wydostaje się z beczki.

Podczas gdy piraci łupili statek, młody chłopak imieniem Coby, który jest więźniem Alvidy wszedł do kuchni i zobaczył beczkę, tą samą, która została wyciągnięta z wody. Kiedy turlał ją na zewnątrz, pojawiło się kilku piratów. Byli spragnieni i jeden z nich myśląc, że jest w niej piwo, chciał ją otworzyć. Nagle, beczka rozwaliła się od środka. Spał w niej Monkey D. Luffy i gdy się rozciągał, uderzył pirata prosto w twarz. Inni chcieli zaatakować młodego chłopaka, lecz bezskutecznie. Po krótkiej walce, uciekli. Coby był przerażony siłą nieznajomego. Coby chciał chronić Luffy'ego przed innymi piratami, ale ten go nie słuchał. Po chwili, oboje byli w spiżarni, główny bohater zajadał się jabłkami. Zaczęli rozmawiać, a Monkey D. Luffy pytał o różne szczegóły; czy są na statku pirackim, czy Coby jest piratem itp. Chłopak opowiedział mu swoją historię. Luffy komentując ją, powiedział, że Coby jest tchórzem. Tymczasem, trzech piratów wybiegło do Alvidy i opowiedziało jej o chłopcu, który wyskoczył z beczki i ich pokonał.
Luffy Fights Alvida.png

Luffy kontra Alvida

Luffy powiedział coś, co przeraziło Coby'ego, że jest piratem i że zamierza zdobyć tytuł Króla Piratów. Chłopak nie mógł się uspokoić, dlatego Luffy uderzył go w głowę. Po chwili, chłopak usłyszał ważne słowa z ust swojego rozmówcy; Luffy powiedział, że nie jest ważne, czy to co robisz jest możliwe, ważne, że robisz to, co chcesz i nie jest ważne, czy walcząc o to się zginie. Po chwili, Alvida wbiła się do spiżarni niszcząc sufit. Luffy na widok pani pirat spytał się, kim jest ten tłusty babsztyl, czym przeraził wszystkich piratów. Zaczął walczyć z piratami. Podczas walki najpierw starał się walczyć zwyczajnie, a po chwili zaczął wykorzystywać zdolności Diabelskiego Owocu. Najpierw, wykorzystał Gomu Gomu no Rocket, by powalić masę piratów. Coby zrozumiał słowa Luffy'ego i wykrzyczał w stronę Alvidy wszystko, co tak naprawdę o niej myślał. Później, używając Gomu Gomu no Pistol, Luffy pokonał Alvidę i wyrzucił ją na daleką odległość do wody. Gdy tylko Marynarka pojawiła się w okolicy, Luffy razem z Cobym wzięli łódź i odpłynęli. Następnym krokiem Luffiego było odnalezienie Roronoa Zoro i zaproszenie go do swojej pirackiej załogi.

Odcinek kończy się na placu, na którym zamknięty jest łowca piratów.

Postacie

Walki i wydarzenia

Moce i umiejętności

Nawigacja

Akt Romance Dawn
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
1 2 3 4 5 6 7
Odcinki Anime
1 2 3 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki