Fandom

One Piece Wiki

Numa Numa no Mi

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Numa Numa no Mi jest to Diabelski Owoc typu Logia. Pozwala on użytkownikowi na wytwarzanie, kontrolowanie i zamianę w błoto. Owoc został zjedzony przez Caribou.

Mocne i Słabe Strony

Caribou Abducts Ishilly.png

Caribou porywa Ishilly w płynnej formie.

Dzięki mocy owocu Numa Numa no Mi, Caribou może tworzyć bezdenne bagna, które uniemożliwiają ucieczkę ofiary. Jeśli ktoś zostanie złapany przez te bagna, będzie tonąć szybciej jeśli zacznie się szamotać. Bagno, w które zmienia się użytkownik, można wykorzystać jako bezdenny plecak. Istoty oddychające skrzelami są w stanie przeżyć w bagnie Caribou, nie wiadomo jednak, jak to jest z tymi, które używają do tego płuc.

Podobnie jak większość innych użytkowników Logii, Caribou nie można zranić w niematerialnej formie, a wszelkie ataki zostają wchłonięte do jego ciała bez szkody. Ta moc jest jest podobna do mocy owocu Yami Yami no Mi Marshalla D. Teacha, ponieaważ ataki nie przebijają Caribou, tylko zostają przez niego wchłonięte. Gęstym płynem produkowanym przez moc owocu jest błoto, które jest połączeniem wody i ziemi.

Główną słabością tego owocu jest fakt, że użytkownik nie może przekształcić się z powrotem do normalnej formy, jeśli nie ma na to wystarczająco miejsca. Poza tym, użytkownik podlega podstawowym słabościom Diabelskich Owoców.

Zastosowanie

Caribou znajczęściej wykorzystuje moc wchłaniania, do zamiany swojej dolnej partii ciała w błoto, które wciąga wszystko. Dzięki tej transformacji, potrafi złapać do siebje żywe istoty, tak jak w przypadku syren. Jego bezdenne bagna mogą być również używane jako miejsca do przechowywania. W rzeczywistości, jego styl walki polega na przechowywaniu kilku broni w swoim ciele takich jak: karabin maszynowy, pistolety i kosy.

Caribou może również używać swojej mocy, żeby udusić jego przeciwników, łapiąc ich za głowę w sferze bagna. Podobnie jak większość użytkowników Logii, może uniknąć (lub w jego przypadku, wchłonąć) zwykłe ataki, zmieniając swoje ciało w błoto. Jednak zbyt wielka ufność w moc tej zdolności sprawiła, że zaniedbał defensywę i stał się łatwym celem dla ataków przepojonych Busoshoku Haki.

Stając się bagnem, Caribou może przedłużyć części swojego ciała, jak na przykład jego ucho, gdy podsłuchiwał rozmowę Nico Robin z królem Wyspy Ryboludzi Neptunem.

Techniki

Różnica między Anime a Mangą

W mandze, Caribou pokazał swoje moce dusząc Dripa i absorbując kulę armatnią odpaloną przez Mounblutaina. W anime, ujawnił swoją moc w walce z Marynarką, gdy żołnierz uderzył go szablą.

Ciekawostki

  • Ten diabelski owoc koncentruje się wokół mocy absorpcji, oraz udzielania nieskończonej ilości miejsca w organizmie użytkownika, dlatego jest bardzo podobny do owocu Yami Yami no Mi.
  • Numa Numa no Mi jest pierwszym diabelskim owocem pokazanym po przeskoku.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki