Fandom

One Piece Wiki

Nui Nui no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-3D2Y_Luffy_foto.jpg
3D oznacza 3 dni, a 2Y dwa lata.

Ten artykuł wymaga dopracowania.

Prosimy, dopracuj go pod względem języka i formy, korzystając z zaleceń edycyjnych.
W tym artykule należy: Korekta Artykułu.

Nui Nui no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia, który daje użytkownikowi moc zszycia przedmiotu lub postaci i też odszycie, tak jak by nic się nie stało. Nui to skrót od japońskiego słowa Nuime po polsku znaczy szyć.

Mocne i słabe strony

Owoc ten pozwala użytkownikowi zszycie osoby i przedmiotu z podłożem lub innym przedmiotem, osobą. Jest to bardzo przydatne w unieruchamianiu ludzi, np. jak Leo był w stanie zszyć Nico Robin z ziemią. Użytkownik może zdjąć szwy z przyszytego obiektu jak zostało to pokazane, kiedy Leo uwalniał Robin. Szwy nie powodują dużych ran, po odszyciu dziury po prostu znikają. Szwy są wystarczająco silne aby trzymać Robin przy ziemi. Owoc ten nie posiada żadnych innych słabości z wyjątkiem standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowania

Nui Nui Needle.png

Leo zszywa wszystkie przedmioty z podłożem w swoim domu.

Leo korzysta z tej mocy do unieruchomienia kogoś. Również podczas walki Doflamingo, Lawa i admirała Fujitora w mieście gnomów powstało ogromne trzęsienie ziemi. Podczas gdy wszystko drżało, Leo przyszył przedmioty w swoim domu do podłoża aby się nic nie stłukło.

Ciekawostki

  • Tak jak Mato Mato no Mi (który został określony jako klątwa Mato Mato") owoc ten nie został jeszcze faktycznie nazwany w mandze. W przeciwieństwie do Mato Mato no Mi, nie zostało wyraźnie potwierdzone że jest diabelskim owocem. Leo określa swoją moc jako Magia "Nui Nui" ("ぬいぬい"の力 Nui Nui no Chikara) W szczególności w hiragany zamiast katakanie używane we wszystkich nazwach diabelskich owoców. Mimo to nazwa ma te same powtarzane dwa słowa jak wszystkie inne diabelskie owoce i charakter zdolności wyraźnie wskazuje na to że jest diabelskim owocem typu Paramecia.
  • Władający do korzystania z możliwości diabelskiego owocu zdaje się wymagać przedmiotu, w tym przypadku, jest to zwykła igła. Jednak do szycia używa sznura, który jest przez użytkownika wytwarzany, na dowód którego nie posiada wyraźnego zewnętrznego źródła pochodzenia, gdy Leo używał swoich mocy.
  • Ten Owoc jest podobny do Ito Ito no Mi, ponieważ oba polegają na używaniu nici.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki