Fandom

One Piece Wiki

Nowy Język Wiedźmy

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz New Witch's Tongue na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Nowy Język Wiedźmy - jest statkiem używanym przez Piratów Bellamy'ego. Jego nazwa została ujawniona w databooku One Piece Yellow: Grand Elements.[1]

Wygląd i Konstrukcja Statku

Nowy Język Wiedźmy jest prostym statkiem pirackim z różowymi krawędziami i wieloma armatami do ataku. Jego Galionem jest szkieleto podobna szyja zakończona okrągłą głową ze znakiem Doflamingo, jako przekreślona buźka. Ten sam znak jest widoczny na przednim dolnym żaglu. Na wyższym żaglu zaś widoczna jest właściwa bandera piracka przedstawiająca dwie wargi z językiem oraz skrzyżowanymi piszczelami. Bandera piracka jest również widoczna na czarnej fladze na maszcie statku.

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Eddy jako nawigator załogi, kierował statkiem podczas przybycia Piratów Bellamy'ego na Jaya oraz do domu Montblanc Cricketa.[2]

Po spotkaniu z Doflamingo

Status statku jest nieznany odkąd Bellamy opuścił załogę i został członkiem Piratów Donquixote.

Przypisy

  1. One Piece Yellow: Grand Elements, Nazwa statku ujawniona.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom. 25 Rozdział 229 i Odcinek 149, Piraci Bellamy'ego przybywają na Jaya na pokładzie Nowego Języka Wiedźmy.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki