Fandom

One Piece Wiki

Nowy Clima-Tact

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nowy Clima-Tact to ulepszony Czarodziejski Clima-Tact, który Nami otrzymała od Usoppa i Frankyego.

Wygląd

W swojej formie podstawowej, jest to krótka, czarna broń z białymi równoległymi pasami. Na swoich końcach ma dwie okrągłe czarne kule. Wygląd tego Clima-Tactu przypomina laskę. Pokrętła na jego końcach można rozciągnąć. W zależności od stosowanego nacisku posiadacza, jest w stanie rosnąć w długości z każdej strony.

Moce

Na Archipelagu Sabaody po powrocie z dwuletniego treningu Nami, poprosiła Usoppa, aby ulepszył jej Czarodziejski Clima-Tact o nową technologię i umiejętności, które zdobyła na Weatheria.

Usopp wraz z Frankym wykorzystując wiedzę zdobytą podczas dwóch lat rozłąki stworzyli dla nawigatorki ulepszoną wersję jej starej broni. Wykorzystując właściwości Pop Green snajper pozwolił na dowolne zmniejszanie oraz powiększanie Clima-Tactu, natomiast Franky zajął się samą obróbka powierzchni broni. "Magiczna Różdżka" jest to jedyna umiejętność jaką Usopp nie był w stanie umieścić w Nowym Clima-Tatcie (nie mógł zrozumieć jak działa). Przy modernizacji Clima-Tactu pracowali pomiędzy podróżą z Punk Hazard a Dressrosa.

W przeciwieństwie do swojego pierwotnego Clima-Tacta lub poprzednich modeli Clima-taktów, ten nie musi być noszony w trzech oddzielnych częściach ze względu na jego zdolność do rozszerzenia i kurczenia.

Techniki

W Nowym Clima-Tactcie, prawdopodobnie wszystkie kombinacje i zastosowania poprzednich broni Nami zostały znacznie ulepszone. Wydaje się że za pomocą kręcenia bronią Nami jest w stanie używać technik.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki