FANDOM

Nowi Piraci Ryboludzi Byli grupą piracką składająca sie tylko z ryboludzi zamieszkujących wyspę ryboludzi,ale posiadali także bestie morskie i zniewolonych ludzi. Nowi piraci byli najbardziej znacąćymi postaciami z długiej historii nienawisci człowieka oraz ryboludzi. . Prowadzili spuściznę Arlonga, powołując załogę opartą na jego idełach. Podobnie jak Arlonga, chcieli uczynić ryboludzi najlepszą rasą i mającą na celu zatopienie ludzi w oceanie .Po aresztowaniu ich po porażce z rąk piratów słomianego kapelusza. Na wyspie zastał spokuj a Nowi piraci ryboludzi nie są już aktywni.

Załoga

Siła Załogi

Przed ich porażką Nowi piraci ryboludzi mieli w sumie 100 000 członków załogi; Około 70 000 z nich byli to ryboludzie z dzielnicy ryboludzi, a 30 000 to piraci, którzy zostali przechwyceni i byli wykorzystywani jako niewolnicy. Jednak 50 000 z nich zostało wyrwane w jednej chwili z wybuchu Haoshoku Haki Luffy'ego. a reszta  Piratówz Nowych ryboludzi rozbijali się podczas bitwy, gdy niewolnicy zostali uwolnieni przez Robin, którzy następnie odwrucili  się przeciwko oficerom, a następnie niższe szczeble grupy podała sie lub .Załoga po porażce Hody Jones i zdając sobie sprawę, że oficerowie byli obłąkani i byli naprawdę zaangażowani w śmierć Otohime odwrócili sie od nich.

Mieli także kontrolę nad kilkoma olbrzymimi potworami morskimi . Same bestie morskie (wszystki podsycane sterydami energetycznymi) wystarczyły, aby z łatością pokonać Armię Neptuna. przez pewien czas  Kontrolowali  Krakena, dopóki nie zaprzyjaźnił się z Luffy'm. Ponieważ większość załogi była ryboludzmi, większość członków załogi była już silniejsza od przeciętnych ludzi i ich siła podwoiła się pod wodą.

Jednak ze względu na duże uzależnienie załogi od sterydów energetycznych, nie wiadomo, jak silna załoga była naturalnie, zanim stała się stara, poza naturalną siłą. Jasne jest, że oficerowie potrzebowali tych leków, aby byli czymś więcej niż tylko zaprzyjaźnionymi książętami króla. prawdopodobnie zostaną pokonani bez pomocy lekarza. Ponadto wydaje się, że większość ich 100 000 ludzi ma słabą wolę, ponieważ połowa z nich została zlikwidowana przez Haoshoku Haki Luffy'ego, a pozostałe 50,000 zostało i mogło łatwo dołączyć do nieprzytomnych sojuszników.

Jednak ich głównym źródłem siły (a ostatecznie tego, co pozbawił oficerów swojej siły) pochodziły z Sterydów energetycznych, którą Hody Jones ukradł z pałacu Ryugu, a następnie masowo produkowany przez Zeo w celu zwiększenia ich Siła do wyższych poziomów . Z pomocą tego samego kapitana załogi wystarczyło, aby za pomocą tego leku przygnieść całą załogę piratów . Ich chęć korzystania z tego leku, znając jego koszt, jest tak dużą dzieki czemu pokazuje że są gotowi poświęcić swoje życie z własnej ideji.

Wszyscy wykazywali wysoki poziom brutalności i  uciekają się do przemocy lub morderstwa. Czasem jednak pozwolili ofiarom żyć tak, aby mogli opowiadać o swoich przejsciach innym, rozpowszechniać swoją reputację i powodować strach. Sam Luffy przyznał, że ich zabójca Hyouzou był całkiem silny, ponieważ potrafił zablokować uderzenie Luffy'ego (Chociasz i tak został pokonany przez załoge slomanego).

W porównaniu z piratami Arlonga , były oni znaczenie groźniej i stwarzali wielkie zagrożenie. Jones twierdził, że jest to spowodowane tym, że uczą się na błędah Arlonga. Ponad to fakt, że chcieliby mieć potory morskie i to źe pojmanych ludzkich piratów wzieli jako część załogi, oznaczali, że są o wiele bardziej taktyczni .(chociaż Arlong początkowo chciał zatrudnić Hyouzou a także przymusowo biorąc Nami), używali ludzi tylko jako oddziały uderzeniowe i mięso armatnie.

Historia

Nawigacja