Fandom

One Piece Wiki

Nosgarl

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Nosgarl na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Nosgarl - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Nosgarl jest starszym człowiekiem o jasnych włosach przypominających rogi, okularach i haczykowatym nosie. Nosi staromodny strój piracki z płaszczem i obcasami. Jak wiele postaci, jego nogi są krótkie i szczupłe w porównaniu do reszty ciała.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Nosgarla poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Nosgarl staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Nosgarl wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Nosgarl razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Nosgarl staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

Ciekawostki

Nosgarl Manga Infobox.png

Mężczyzna podobny do Nosgarla w mandze.

Przypisy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki