Fandom

One Piece Wiki

Norofotony

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Norofotony.png
Norofotony
Kanji

ノロマ光子

Wymowa

Noroma Kōshi

Angielska Nazwa

Noroma Photons

Polska Nazwa

Norofotony

Infomacja
Moce i Umiejętności

Noro Noro no Mi

Typ Diabelskiego Owocu

Paramecia

Właściwości
Znaczenie
  • Noro Noro - wiązka promieni spowalniających
  • Fotony - cząsteczki promieni światła
Użytkownik

Foxy

Pierwsze pojawienie
Manga (Debiut)

Rozdział 308
Rozdział 309 (wyjaśnienie)

Anime (Debiut)

Odcinek 210

Opis

Norofotony to cząsteczki Noro Noro, które należą do cząstek elementarnych. To znaczy, że promienie oddziałują na wszelką materię powodując natychmiastowe dane działanie. W tym przypadku jest to spowolnienie czasu reakcji i ruchu danego celu na 30 sekund z zachowaniem jego energii, po upłynięciu tego okresu spowolnienia cel odzyskuje normalny czas reakcji jak i szybkość. Jedynym wyjątkiem działania na norofotony są wszelakie Zwierciadła Optyczne, które odbijają promienie słoneczne w tym emitowane różowe promienie przy pomocy Diabelskiego Owocu Noro Noro no Mi, zachowując jednocześnie własny czas reakcji czy też prędkość przemieszczania się. Takimi przykładami zwierciadeł są błyszczące klingi mieczy, ostrza toporów, podręczne lusterka itp. Dodatkowo Foxy mówi, że Norofotony nie zostały jeszcze odkryte przez naukę. Osoba która została spowolniona standardowym atakiem Noro Noro Beam ma także zwolniony szybkość czasu reakcji. Spowolniona ofiara otrzymująca ciosy z normalną prędkością, doznaje je w zwolnionym tempie (energia uderzeń jest tutaj ciągle zachowana). Po 30 sekundach dostaje obrażenia z normalną prędkością, co w połączeniu z technikami walk, moc Noro Noro no Mi jest bardzo niebezpieczna.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki