FANDOM

Nora Gitsune[2] to lis, który pełnił rolę "zwierzaka" fałszywej załogi Słomkowego Kapelusza, której członkowie nie wiedzieli, że prawdziwy Chopper jest załogowym lekarzem i ma bardziej ludzkie cechy z powodu mocy Ludź-Ludziowocu.

Wygląd

Nora jest jasnobrązowym lisem o czarnych łapkach. Posiada kręcone wąsy oraz łańcuchową obrożę wokół szyi. Poza tym nosi kapelusz podobny do tego jaki nosi prawdziwy Chopper, jednakże bez znaku "X" na przodzie.

Osobowość

Podczas gdy prawdziwy Chopper jest słodki i dobrze wychowany, Nora wydaje się być bardzo agresywny, gryząc Cocoę, po tym jak go kopnęła.

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót na Sabaody

Norę widzimy w towarzystwie fałszywej Robin, kiedy odpowiedniki Sanjiego i Zoro zamierzają złapać prawdziwego Choppera, aby dodać więcej prawdziwości ich oszukanej załodze. Gdy Nora zostaje wykopany przez Cocoę w ramach odwetu, wściekle gryzie kobietę w głowę. Co dziwne nie puszcza jej nawet wtedy, gdy zostaje z nią porwany przez nieznanego mężczyznę.

Umiejętności

Nora gryzie Cocoę w głowę i udaje mu się na niej utrzymać za pomocą samych zębów. Oznacza to, że Nora potrafi silnie gryźć, mając siłę normalnego lisa.

Pozostałe wystąpienia

Fake Robin Premiere

Cocoa i Nora Gitsune pojawiają się podczas przedstawienia.

Nora Gitsune pojawia się podczas One Piece Premier Show 2012 jako członek fałszywej załogi Słomkowego Kapelusza.

Ciekawostki

  • Z wyglądu Nora Gitsune jest podobny do lisa, który pojawia się na okładce 232. rozdziału.
  • Jego imię oznacza "bezpański lis"

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 61, Rozdział 598 i Odcinek 518, Debiut fałszywego Choppera
  2. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 108), Imię Nory ujawnione.

Nawigacja