Fandom

One Piece Wiki

Nora Gitsune

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Nora Gitsune na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Nora Gitsune[2] - jest to lis, który pełnił rolę "zwierzaka" Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza i nie wiedział, że Prawdziwy Chopper jest załogowym doktorem i ma bardziej ludzkie cechy z powodu Diabelskiego Owocu Hito Hito no Mi.

Wygląd

Nora jest jasnobrązowym lisem o czarnych łapkach. Posiada kręcone wąsy oraz łańcuchową obrożę wokół szyi. Poza tym nosi kapelusz podobny do tego jaki nosi prawdziwy Chopper, jednakże bez znaku "X" na przodzie.

Osobowość

Podczas gdy prawdziwy Chopper jest słodki i dobrze wychowany, Nora wydaje się być bardzo agresywny, gryząc Cocoę, po tym jak go kopnęła.

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Norę widzimy w towarzystwie Fałszywej Robin, kiedy odpowiedniki Sanji'ego i Zoro zamierzają złapać prawdziwego Choppera, aby dodać więcej prawdziwości ich oszukanej załodze. Gdy Nora zostaje wykopany przez Cocoe w ramach odwetu, wściekle gryzie kobietę w głowę. Co dziwne nie puszcza jej nawet wtedy, gdy zostaje z nią porwany przez nieznanego mężczyznę.

Moce i Umiejętności

Nora gryzie Cocoe w głowę i udaje mu się na niej utrzymać za pomocą samych zębów. Oznacza to, że Nora potrafi silnie gryźć, mając siłę normalnego lisa.

Pozostałe Wystąpienia

Fake Robin Premiere.png

Cocoa i Nora Gitsune pojawiają się podczas Show.

Nora Gitsune pojawia się podczas One Piece Premier Show 2012 jako członek Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza.

Ciekawostki

  • Z wyglądu Nora Gitsune jest podobny do lisa, który pojawia się na okładce Rozdziału 232.
  • Jego imię oznacza określenie "Bezpański Lis"

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 61, Rozdział 598 i Odcinek 518, Debiut Fałszywego Choppera
  2. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 108), Imię Nory ujawnione.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki