Fandom

One Piece Wiki

Nojiko

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Nojiko(ノジコ)– Starsza siostra Nami. Wychowywała się w Wiosce Cocoyasi. Obecnie zajmuje się hodowlą pomarańczy.

Wygląd

Nojiko jest to średniego wzrostu, młoda kobieta z jasnymi niebieskimi włosami i opalonej skórze.

Jej prawe ramię i klatka piersiowa nad biustem są mocno wytatuowane - gest współczucia i kondolencje w kierunku Nami, która wstydziła się jej tatuażu Arlonga. W mandze, ona również nosi bransoletkę, którą dała Nami. Zazwyczaj zakłada na sobie beżową koszulę bez rękawów, niebieskie spodnie i fioletowe sandały. Co więcej, zawiera na ustach różowy błyszczyk.

Po przeskoku, wydłużyła sobie włosy, ma pomalowane wargi szminką, jej klatka już nie jest wytatuowana, Nojiko wydaje się być szczuplejsza. Podobnie jak jej siostra, jej cechy figury klepsydry stały się bardziej widoczne, takie jak duży biust, wąska talia i imponująca pupa.

Charakter

Nojiko jest przybraną, starszą siostrą Nami. Jest bardzo przywiązana do Nami i Genzo, który jest dla nich jak ojciec. W przeciwieństwie do swojej siostry, nie pakowała się w kłopoty, choć miała tendencję do ustawiania chłopców. Kiedy dorosła, również stała się odpowiedzialna za dobro ludzi na wyspie. W latach rządów Arlonga starała się uniemożliwić innym sprzeciwianie się Arlongowi, podczas gdy Nami ciężko pracowała na rzecz łatwiejszego życia dla mieszkańców.

Nie lubi ludzi, którzy lekkomyślnie narażają swoje życie. Ma przekonanie, że jeżeli nie ma już chęci do życia i chce umrzeć, tak długo jak będzie się starać ciężko pracować, nieważne czy to dorosły czy dziecko, to nie będzie to miało znaczenia.

Historia

Fabuła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki