Fandom

One Piece Wiki

Ninth

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Ninth na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Ninth[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Ninth Concept Art.png

Szkic Nintha.

Ninth jest wysokim mężczyzną o ciemnych włosach i bliźnie na czole.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Nintha poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Ninth staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Ninth wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Widzimy go po raz pierwszy biegnącego razem z Andre i Rushem, gdy Ace krzyczy na Luffy'ego. Całkiem możliwe, że widzimy go ponownie podczas ataku Pacifistów, bowiem mężczyzna podobny do Nintha zostaje przebity laserem.

Akt po Wojnie

Ninth razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Ninth staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Jego zdolności i poziom posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces Imię Nintha.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki