Fandom

One Piece Wiki

Nightmare Luffy

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Dla rozdziału, zobacz Rozdział 476.

Nightmare Luffy (ナイトメア・ルフィ Naitomea Rūfi) jest to forma sytuacyjna Diabelskiego Owocu Gomu Gomu no Mi używanego przez Monkey'a D. Luffy'ego. Na polski można to tłumaczyć jako Mroczny Luffy lub bardziej dosłownie Koszmarny Luffy. Został użyty w czasie walki Luffy'ego przeciwko Morii i Oarsowi.

Opis

Przed walką z Gekko Morią i Oarsem, Dudniący Piraci pomogli Luffy'emu, stać się chwilowo silniejszy poprzez wszczepienie w niego stu cieni, które zostały oddzielone od ich właścicieli, dzięki mocy owocu Kage Kage no Mi. Umożliwiło to Luffy'emu stać się Koszmarnym Luffy'm. Dzięki silnemu duchowi i gumowemu ciału Luffy'ego, Słomiany potrafił utrzymać sto cieni, kiedy zwykły człowiek potrafi pomieścić tylko dwa lub trzy. W tej formie Luffy był kilka razy większy niż normalnie, jego skóra przybrała koloru niebieskiego, dodatkowo zwiększyły się jego mięśnie. Jego ciało było podobne do Choppera w formie Heavy Point, a sam Luffy był mniej więcej takiego samego wzrostu co Moria. Luffy dodatkowo mówi trochę inaczej, traci swój beztroski ton, brzmi poważnie i ponuro.

Moce owocu Gomu Gomu no Mi również wzrosły. Dzięki mocy stu cieni jego ciało potrafi się lepiej rozciągać i ma większy zasięg oraz siłę uderzeń. Ataki Koszmarnego Luffy'ego potrafiły powalić nawet legendarnego giganta Oarsa.

Ogólnie w tej formie, Luffy był w stanie wykorzystać połączone umiejętności swoje i przejętych cieni. Dzięki tej sile, Luffy był w stanie zatrzymać atak Gomu Gomu no Rifle użytego przez Oarsa, dodatkowo za pomocą jednej ręki. Biorąc pod uwagę, że jeden z cieni należał do wielkiego szermierza z Marynarki, umiejętności Koszmarnego Luffy'ego były też dobre w tej kategorii. Mroczny Luffy potrafił pociąć drzewo na drobne kawałki bez problemu. Nightmare Luffy był również niesamowicie szybki czy też zwinny, bo bez problemu zdążył uratować Usoppa i Nami przed Oarsem.

Techniki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki