FANDOM

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Vaderin.

175px-Luffychibi.png

Historia

Nico Robin urodziła się 30 lat przed obecnymi wydarzeniami w serii One Piece na wyspie Ohara jako córka Nico Olvii i jej nie wymienionego z imienia męża. Olvia ruszyła w morze gdy Robin miała zaledwie dwa lata by odkryć prawdziwą i historię oraz tym samym uhonorować wspomnienie swego męża. Olvia zostawiła swą córkę pod opieką swego brata oraz jego żony Roji. Ciotka nie traktowała jednak Robin zbyt dobrze, stosunki były wręcz nieprzyjazne, a jedynym miejscem gdzie dziewczynka mogła czuć się witana było Drzewo Wiedzy - dawne miejsce pracy jej matki. Izolację Robin na wyspie dodatkowo pogłębiał jej diabelski owoc, który zjadła w nieznanym okresie (przed ukończeniem ósmego roku życia) czasie. Rodzice pozostałych dzieci zabraniały im bawić się z Robin ze strachu a wśród samych dzieci młoda Robin uchodziła przez swój diabelski owoc za potwora. Jedyną przyjaźnie nastawioną do niej grupą byli archeolodzy z Drzewa Wiedzy. Clover - przywódca archeologów - starał się jakoś wynagrodzić młodej Nico brak matki która jako jedna z nich ruszyła w morze by badać Poneglyphy. Owa sytuacja trwała do momentu ukończenia przez Robin ośmiu lat. Po skończeniu ośmiu lat mała Nico przystąpiła do egzaminu na archeologa który zdała, dzięki czemu uzyskała oficjalny tytuł uczonego. Robin, ku zgrozie reszty archeologów, wyraziła zainteresowanie badaniami nad zakazanym wiekiem pustki - ponad stuletnim okresem w historii który został wymazany z kart historii świata, a Globalny Rząd zakazał badań nad tym okresem. Clover był przerażony gdy dowiedział się, że Robin nie tylko wykazywała zainteresowanie tym okresem ale także szpiegowała za pomocą swego diabelskiego owocu ich badania nad Poneglyph. Zabronił jej badaniem tematu i zagroził zakazem wstępu do drzewa wiedzy gdyby nie usłuchał. Robin uciekła z płaczem na plaże gdzie znalazła giganta Jaguar D. Saula którego fale zmyły na brzeg. Rozbitek i młoda archeolożka szybko się zaprzyjaźnili i dużo rozmawiali w trakcie czterech dni kiedy to gigant budował swą tratwę. Ostatniego dnia Saul dowiedział się,ku swojemu szokowi, że miejsce w którym się rozbił to de facto Ohara - cel jego podroży. Gigant ostrzegł swą młodą przyjaciółkę by poinformowała archeologów , że Globalny Rząd odkrył ich badania nad Poneglyph i wysłał w ich kierunku marynarkę w celu aresztowania wszystkich archeologów.

Saga Baroque Works

Akt Whiskey Peak

Akt Little Garden

Akt Alabasta

Akt Po Alabaście

Saga Skypiea

Akt Wyspa Kóz

Akt Tęczowa Mgła

Akt Jaya

Akt Skypiea

Akt G-8

Saga CP9

Akt Davy Back Fight

Akt Sny Oceanu

Akt Water 7

Akt Enies Lobby

Akt Po Enies Lobby

Saga Thriller Bark

Akt Lodowi Łowcy

Akt Thriller Bark

Saga Wojna Białobrodego

Akt Wyspa Spa

Akt Archipelag Sabaody

Akt Małe East Blue

Przeskok

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Akt Wyspa Ryboludzi

Saga Piracki Sojusz

Akt Ambicja Z

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Akt Silver Mine

Saga Yonko

Akt Zou

Akt Totland

Filmy

Film 4

Film 5

Film 6

Film 7

Film 9

W filmie 9 opowiadającym o przyłączeniu się Choppera do załogi (czyli Aktu Wyspa Drum) wprowadzono pewną znaczącą zmianę. W mandze i anime  wydarzenia dzieją się miedzy aktem Little Garden a aktem Alabasta. Chopper przyłączył się do załogi przed Robin. W filmie natomiast wydarzenia na wyspie Drum  dzieją się dopiero po akcie Enies Lobby. Oznacza to, że w tej wersji do załogi Słomianych Kapeluszy Nico Robin dołączyła przed Chopperem.

Film 10

Film 11

Film 12

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki