Fandom

One Piece Wiki

Nezumi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=471
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Leviathan a korekterem jest Brena

Kapitan Nezumi (ネズミ大佐 Nezumi Taisa) jest kapitanem 16 oddziału Marynarki na East Blue.

Wygląd

Nezumi z wyglądu przypomina gryzonia. Jego twarz okalają szczurze wąsy i bródka, a do kaptura jego munduru są przyczepione zostały mysie uszy. Jego włosy są koloru brązowego. W przeciwieństwie do innych marynarzy nosi on długi szaroniebieski płaszcz zapinany na guziki, związany czarnym paskiem, a na barkach znajdują się ochraniacze.

Galeria

Nezumi.png
Młody Nezumi w Marynarcie.

Osobowość

Jest on człowiekiem bardzo aroganckim i tchórzliwym. Nie ma oporów przed kłamaniem, oszukiwaniem i zastraszaniem.

Nezumi śmieje się w charakterystyczny sposób, dźwiękiem przypominający piski wydawane przez myszy; "Chichichi".

Relacje

Piraci Arlonga

Główna strona: Piraci Arlonga

Z rekinem Arlongiem i jego piratami łączyły go tylko nielegalne interesy. Arlong płacił łapówki, a Nezumi udawał, że na archipelagu Conomi wszystko jest jak należy. Osobiście zaś oficer Marynarki brzydził się Ryboludźmi i tym co z nimi związane. Liczyły się tylko pieniądze jakie dostawał.

Piraci Słomianego Kapelusza

Główna strona: Piraci Słomianego Kapelusza

Z załogą Luffy'ego nie łączą go pozytywne relacje. Wszyscy jego podwładni jak i on sam zostali brutalnie pobici przez piratów i zmuszeni do ciężkich robót, gdy próbowali zagarnąć wszystkie łupy i chwałę ze zwycięstwa Słomianych nad Arlongiem i jego Ryboludźmi.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Arlong Park

Nezumi był skorumpowanym oficerem marynarki, który przyjmował łapówki od Arlonga. Miał przymykać oko na jego wybryki w sektorze wysp Coconomi, gdzie znajdowały się m.in. wioska Cocoyashi czy też Gosa. Słuchając sugestii wspomnianego wcześniej ryboluda, skonfiskował cały skarb, który Nami pieczołowicie zbierała przez lata. Chciała nim wykupić wioskę Cocoyashi z rąk okrutnego pirata. Próbująca go przed tym powstrzymać Nojiko została na jego rozkaz postrzelona.

Plik:Nezumi Beat Down.png
Gdy Arlong został pokonany przez Luffiego, Nezumi wkroczył ze swoimi żołnierzami i próbował przywłaszczyć sobie zasługi Słomkowych Kapeluszy, jednocześnie usiłując ich aresztować. Jego starania spełzły jednak na niczym. Zoro błyskawicznie pokonał jego podwładnych, a szczurzy kapitan padł ofiarą gniewu Nami.

Pobity oficer marynarki, w ramach zadośćuczynienia za postrzelenie Nojiko i zniszczenia plantacji pomarańczy Bellemere, został zmuszony do odbudowania wioski Gosa, zwrócenia skradzionych pieniędzy, a także posprzątania bałaganu jaki zostawił po sobie Arlong i jego piraci. Ośmieszony i zrujnowany poprzysiągł zemstę wobec Luffiego i jego załogi.

Po raz ostatni Nezumi pokazany był podczas składania raportu swoim przełożonym nakłaniając ich do nałożenia nagrody na głowę Słomkowego Kapelusza. Wstawione do raportu zdjęcie pirata jednak go nie usatysfakcjonowało, gdyż Luffy nie wyglądał w jego mniemaniu dosyć groźnie na owej fotografii.

Umiejętności

Nie mieliśmy okazji obserwować, żadnych ofensywnych czy defensywnych ruchów kapitana i nie możemy powiedzieć nic o jego umiejętnościach. Sądząc po randze i po tym w jaki sposób został pokonany, można zdecydowanie stwierdzić, że nie należy do najsilniejszych przedstawicieli Marynarki.

Walki

Ciekawostki

  • Jego kod w marynarce to 00733.
  • Słowo "Nezumi" oznacza w języku japońskim zarówno mysz, jak i szczura.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki