FANDOM

175px-Luffychibi.png

Neko Neko no Mi to Diabelski Owoc typu Zoan. Pozwala on użytkownikowi zamienić się w pełną formę lamparta, jak i w hybrydę człowieka z lampartem. Został zjedzony przez Rob Lucci'ego, jednego z agentów CP9. Jego nazwę można przetłumaczyć jako Ko-Koci Owoc: Model Lampart.

Mocne i słabe strony

Owoc ten pozwala Użytkownikowi stać się lampartem lub hybrydą człowieka i lamparta, który może się zmieniać między nimi bez żadnego problemu. Dzięki temu Lucci w każdej chwili, może zwiększyć swoją siłę, szybkość i refleks. Jak wspomniał Tony Tony Chopper, ludzie którzy zjedli Zoan drapieżników, są w walce bardziej agresywni i efektywniejsi. Są też lepiej przystosowani do walki niż inni użytkownicy Zoan, których moce bazują na zwierzętach roślinożernych lub łagodnych, głównie przez swoje pazury czy kły. Świetnym przykładem jest właśnie Rob Lucci, który w czasie walki jest efektowny i bezlitosny.

Owoc ten nie wydaje się mieć żadnych specjalnych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskich Owoców, takich jak np. woda morska, Kairoseki i Haki.

Użycie

Lucci mauls Luffy.png

Lucci gryzie Luffiego.

Moce Owocu używane były przez Rob Lucci'ego głównie w celach bojowych. Służyły mu one do zwiększenia siły ataków Rokushiki, dzięki którym stawały się one jeszcze bardziej destrukcyjne. Lucci, w przeciwieństwie do innych użytkowników Zoan, używa swego owocu w bardziej zwierzęcy sposób, jako przykład można dać moment, w którym Lucci gryzie Luffy'ego w pełnej formie lamparta.

Techniki

Rokushiki

Rob Lucci nie używał żadnych technik związanych bezpośrednio z mocą jego Owocu. Używał on go jednak po to, aby wzmacniać swoje techniki Rokushiki. Oprócz tego używał on czystej, bezlitosnej siły.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki