Fandom

One Piece Wiki

Nefeltari Vivi/Relacje

< Nefeltari Vivi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Piraci Słomianego Kapelusza

Monkey D. Luffy

Ilekroć widziała, że Luffy robi coś co może zagrozić bezpieczeństwu załogi, nawet jak miało jej pomóc, przypominała mu co to znaczy być liderem. Po wymianie paru ciosów Luffy zmusił ją, by przyznała, że potrzebuje pomocy, przy pokonaniu Crocodile'a i poprosił, by pozwoliła załodze wziąć za nią część ciężaru. Ta konfrontacja przypieczętowała ich wzajemne zaufanie. Jej wysoka opinia o nim nie zmieniła się, gdy dowiedziała się, że jego ojcem jest największy przestępca na świecie Dragon.

Roronoa Zoro

Zoro dobrze sobie radził z Vivi, która nadała mu przydomek "Mr. Bushido". Gdy załoga opuściła Alabaste wydawał się niewzruszony, że musieli zostawić ją w tyle, podczas gdy reszta lamentowała.

Nami

Nami była najlepszą przyjaciółką Vivi. Mimo całkowicie różnych charakterów (Nami porywcza, łatwo ją zdenerwować, Vivi spokojna i łagodna. W sytuacji zagrożenie zamieniają się cechami; Nami uspokaja się, a Vivi panikuje) jest między nimi więź jedynych dziewczyn w załodze. Potrafią ze sobą dobrze pracować w większości sytuacji.

Usopp

Vivi nie raz pracowała z Usopp'em i oboje martwili się nawzajem o swoje samopoczucie. Gdy zauważyła jak Luffy ciągnie go za nos, opracowała tendencje do łapania go za nos, aby zwrócić jego uwagę lub aby go przeciągać. Oda wyjaśnił ten zwyczaj mówiąc w SBS : "Powiedzmy, że to jest "rondel". Teraz, gdzie chcesz trzymać rondel?"

Sanji

Sanji kocha Vivi tak jak wszystkie ładne kobiety. Szybko stała się jednym z jego trzech schorzeń i bronił ją w takim samym stopniu jak Nami (i później Robin).

Tony Tony Chopper

Vivi sądzi, że jest uroczy i nazywa go Tony-kun, zawsze bierze go, kiedy tańczy w kółku ze szczęścia.

Nico Robin

Mimo, że Robin była jej wrogiem i przeszkadzała jej w uratowaniu Alabasty, Vivi nie zdenerwowała się, gdy dowiedziała się, że Luffy przyjął ją, byłą Miss All-Sunday do swojej załogi. Zamiast kwestionować jego motywy, postanowiła zaufać wyrokowi Luffy'ego.

Przyjaciele

Miss Monday

Kiedy Vivi była agentem w Baroque Works bardzo zaprzyjaźnili się ze sobą. Była gotowa oddać za nią życie nawet jak dowiedziała się, że jest szpiegiem.

Chaka

Jako jeden z wielkich wojowników Alabasty bardzo pilnie strzeże i dba o Vivi. Opiekuję się nią troskliwie i uczy nowych rzeczy jak np. walki mieczem.

Pell

Jako jeden z wielkich wojowników Alabasty bardzo pilnie strzeże i dba o Vivi. Lubi ją szczególnie, bo często zabierał ją na lot nad Alubarną, mimo, że król zabraniał.

Igaram

Igaram bardzo lubił księżniczkę. Często tak bardzo dbał o jej dobre samopoczucie i bezpieczeństwo, że graniczyło to z paranoją. Dobrowolnie ryzykował życie, aby chronić ją np. gdy odkryto ich infiltracje Baroque Works. Bardzo się bał, że Vivi ucieknie i zostanie piratem. Miał nawet koszmar z tego powodu.

Carue

Vivi jest również bardzo blisko ze swoim zwierzakiem, Carue kaczką pstrodziobatą. Bardzo się o niego troszczy, jak pokazano, gdy odmówiła opuścić Słomianych Kapeluszów bez niego. Są razem od dzieciństwa, więc powstała między nimi silna więź i jest on w stanie zrobić dla niej prawie wszystko, choć często nie rozumie jej najprostszych rozkazów. Mimo tego Vivi wie, że można na nim polegać i powierza mu ważne zadania.

Kohza

Kohza jest przywódcą rewolucjonistów w Alabaściei przyjacielem Vivi od kiedy miał 11 lat. Choć na początku spotkali się w złych warunkach to później wzrósł poziom szacunku między nimi. Vivi zawdzięcza mu życie, gdyż uratował ją z rąk porywaczy, gdy była dzieckiem. Baroque Works bardzo zależało, aby ta dwójka nie spotkała się, bo to mogłoby zepsuć ich plan, więc robili wszystko,aby ta dwójka się nie zobaczyła.

Rodzina

Nefertari Cobra

Król Alabasty bardzo wierzy w silną wolę i determinację córki. Ma niemal taką samą paranoje o jej bezpieczeństwo jak Igaram. Przyjął z ulgą jej bezpieczny powrót do Alabasty po dwóch latach w Baroque Works.

Nefertari Titi

Matka Vivi zmarła wiele lat przed fabułą One Piece. Ich relacje i długość ich trwania nie jest znana.

Wrogowie

Crocodile

Vivi szczerze nienawidzi Crocodile'a jako tajnego szefa Baroque Works za chaos i ruinę spowodowaną w jej kraju. Wiele razy otwarcie pragnęła jego śmierci albo wyrażała pragnienie, aby go zabić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki