Fandom

One Piece Wiki

Nefeltari Cobra

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Nefeltari Cobra Jest dwunastym władcą pustynnego kraju Alabasta. Jego córką jest Nefeltari Vivi, a żona była Nefeltari Titi.

Wygląd

Jest mężczyzną średniego wzrostu o kręconych, czarnych włosach i i długiej bródce. Nosi zieloną szatę z żółtym obramowaniem, pomarańczową i beżową szarfę wokół bioder i ciemnofioletowy płaszcz. Ma także złoty naszyjnik oraz jak to na pustyni sandały.

Po przeskoku znacznie posiwiał i urosły mu wąsy, jego szaty są znacznie jaśniejsze i nie nosi już naszyjnika.

Galeria

Osobowość

Cobra jest bardzo uczciwym i dobrotliwym człowiekiem, który bardziej dba o swoich poddanych niż samego siebie. Jest gotów poddać stolicę i pozwolić ją zniszczyć aby tylko zapobiec rozlewowi krwi. Wierzy, że to obywatele są prawdziwym sercem kraju, a nie budynki. Kiedy Kohza zażądał aby król użył Dance Powder aby wywołać deszcz spotkał się ze zdecydowana odmową. Cobra odpowiedział, że równie ważne jest życie mieszkańców sąsiednich krain i nie powinno się rozwiązywać własnych problemów ich kosztem.

Historia

Przeszłość

Złote czasy Piractwa

Po egzekucji Gol D. Rogera w Logue Town Cobra czytając gazetę stwierdza, że nadchodzą ciężkie czasy dla świata. Towarzyszą mu jego żona Titi oraz Igaram.

Próba porwania Vivi

Kilka lat przed rozpoczęciem fabuły Cobra stara się coś poradzić na suszę nawiedzającą wieś Kohzy. Nie był w stanie wywołania tam deszczu ale zaprosił mieszkańców cierpiącej wsi do stolicy. W tym czasie Kohza i Vivi zaprzyjaźnili się ze sobą i często ze sobą bawili z dala od pałacu. Mimo, że małą Vivi stale pilnował Igaram władca podążał za nimi ukryty (tak jak Igaram) za liśćmi palmy. Mimo to Vivi została porwana, porywacze zostali pokonani przez jej młodych przyjaciół, a Cobra znokautował ostatniego z nich przed przybyciem Pella i Chaki.

Rada Królów

Sześć lat przed fabułą Cobra był obecny na posiedzeniu Rady Królów. Podczes omawiania zagrożenia stabilności świata z ręki Monkey D. Dragona. Kiedy Wapol lekceważąco mówi, że jego to nie dotyczy Cobra beszta go za głupotę. Później widzimy jak Wapol potrąca małą Vivi starając się tym sprowokować wojnę, księżniczka jednak się nie zdenerwowała, a nawet go przeprosiła i wróciła do ojca.

Saga Alabasta

Akt Alabasta

Po przeskoku

Po przeskoku widzimy Cobrę leżącego w łóżku, czytającego gazetę. Przychodzi do niego Vivi z kwiatami i jedzenie.

Saga Yonko

Akt Totto Land

Umiejętności

Jako król ma władzę nad ludem Alabasty, pokonał jednego z porywaczy Vivi.

Ciekawostki

  • Jego imię i tytuł to gra słów od węża - Królewskiej Kobry.
  • Ród Nefeltari był jednym z dwudziestu rodów królewskich, które są odpowiedzialne za stworzenie "Światowego Rządu", jednak Nefertari odmówił przeniesienia się na Świętą Ziemię Mariejois.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki