Fandom

One Piece Wiki

Namur

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Namur[2] - jest dowódca 8. Dywizji Piratów Białobrodego. Jego nazwisko zostało ujawnione w SBS Tomie 58.

Wygląd

Namur z wyglądu reprezentuje ryboluda - rekina. Świadczą o tym trzy pary skrzeli na szyi oraz rekinie zęby uplasowane na dolnej szczęce podobnie do zębów Jinbe z tą różnicą, że Jibne miał jeden duży kieł po obu stronach szczęki, natomiast Namur posiada trzy mniejsze.

Ogółem jest dość niski i posiada krępą budowę ciała, a jego włosy są ułożone w kształt kolców skierowanych ku górze podobnie do tych jakie nosi Gekko Moriah. Ma na sobie również wytatuowaną cyfrę "8" na lewej stronie szyi symbolizującą oddział któremu dowodzi. Nosi na sobie biały T-shirt z niebieskimi rękawami oraz namalowaną pomarańczową gwiazdą na klatce piersiowej. Jako że w mandze nie zostały pokazane jego nogi, w anime otrzymał zwykłe szare spodnie zapięte pasem. Dodatkowo w anime widzimy jego rekinią płetwę wyrastającą mu z pleców oraz fakt, że nie nosi butów.

Osobowość

Namur tak samo jak inni Piraci Białobrodego jest oddany i lojalny wobec swego kapitana. Wskazuje na to pojawienie się na Marineford i gotowość do oddanie życia, aby uratować Ace'a.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Namur Attacks a Marine.png

Namur brnie z innymi przez plażę.

Kiedy Portgas D. Ace miał zostać stracony na Marineford, Namur i reszta załogi Piratów Białobrodego walczą by go uratować.

Był jednym z pierwszych dowódców, którzy pojawili się na polu bitwy i ubezpieczali Luffy'ego w czasie kiedy został zaatakowany przez Admirała Kizaru. Gdy Białobrody zostaje brutalnie zamordowany przez Piratów Czarnobrodego. Namur wraz z innymi zastanawia się co Czarnobrody planuje zrobić z ciałem zmarłego. Po przybyciu Shanksa i zakończeniu wojny przez Sengoku Namur wraz z pozostałymi piratami wycofuje się z pola bitwy.

Akt Po Wojnie

Namur wraz z resztą załogi uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego na nieznanej wyspie w Nowym Świecie.

Walki

Różnice między mangą a anime

Namurteeth.png

Namur przegryza się przez żelazny topór.

Zdolności bojowe Namura są nieco wyraźniej przedstawione w anime aniżeli w mandze. Widzimy go jako adepta sztuk walki, choć jego stopień biegłości w Karate Ryboludzi nie jest do końca znany. Posiada również bardzo silne kły podobne do tych Arlonga, nawet do tego stopnia, gdzie łatwo niszczy topór bojowy przy pomocy samych zębów.

W mandze Namur wydaje się być nieco większy od postaci zaprezentowanej w anime.

Ciekawostki

  • Jest jedynym dowódcą dywizji, który nie jest człowiekiem.
  • Jest jedynym dowódcą dywizji, który ma wytatuowany na swoim ciele numer jednostki, która dowodzi.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 124, Dzień urodzin Namura.
  2. SBS One Piece Manga - SBS Tom 58, imiona 16 dowódców diwizji zostają ujawnione.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki