Fandom

One Piece Wiki

Nagi Nagi no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nagi Nagi no Mi - jest to Diabelski Owoc typu Paramecia. Pozwala władającemu zostać "Władającym Ciszy". Został zjedzony przez Donquixote Rosinante. Po śmierci Użytkownika moc powróciła do postaci owocu.

Mocne i słabe strony

Użytkownik owocu posiada zdolność do stworzenia dźwiękoszczelnego pola. Pole to sprawia, że dźwięki z zewnątrz nie są słyszalne wewnątrz obszaru. Działa do również w drugą stronę. Dźwięki z wewnątrz nie są słyszalne poza polem.

Moc owocu może być użyta również aby anulować wszystkie hałasy pochodzące z działań użytkownika. Co jest bardzo pomocne w sytuacjach i działaniach gdzie potrzebna jest absolutna cisza. Dzięki temu przeciwnicy nie są świadomi zagrożenia ze strony władającego. Widać to gdy Rosinante atakuję grupę piratów próbując ukraść owoc Ope Ope no Mi.

Ponadto użytkownik jest narażony na standardowe słabości Diabelskiego Owocu.

Użycie

Rosinante rzadko używa zdolności owocu, żeby ukryć fakt jego posiadania przed załogą. Używa jej w prywatnej rozmowie z Law'em, oraz do otrzymania raportów dla Sengoku. Moc idealnie sprawdza się w pełnieniu funkcji szpiega Marynarki na Doflamingo.

Rosinante użył także owocu do niespodziewanego ataku na grupę piratów posiadających owoc Ope Ope no Mi, aby wykraść go i uleczyć chorobę Law'a.

Techniki

Ciekawostki

  • Jest to jedyny Diabelski Owoc, który występuje tylko w retrospekcji.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki