Fandom

One Piece Wiki

Muzyk

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Muzyk to ktoś, kto tworzy muzykę, śpiewa i gra na instrumentach muzycznych. Jest to też zawód.

Rola i obowiązki

Muzycy są traktowane jako opcjonalni członkowie załogi w porównaniu do bardziej istotnych stanowisk. Muzyk nie jest koniecznie potrzebny w podróży, zarówno na lądzie jak i na morzu. Jednak muzyk jest zwykle potrzebny w celu: podniesienia morali i utrzymanie nastroju na statku. Ze względu na długość podróży, zwłaszcza pirackich członkowie załogi zwykle się nudzą i szybko  sfrustrują i trwają z monotonią swojego zawodu. Muzyka łagodzi tę monotonię podnosząc nastrój wszystkich, którzy słuchają jej. Zazwyczaj osoby zajmujące się muzyką używają jedną lub metod tworzenia muzyki, od śpiewania do gry na różnych instrumentach (fortepian, gitara, saksofon, marakasy, skrzypce, itp).

W One Piece

W świecie One Piece, muzycy są przedstawiani jako nie tylko artyści muzyczni. Na rozległym oceanie przepełnionym piratami ze wszystkich stron świata, zdolność do ochrony samego siebie jest absolutną koniecznością. W tym celu liczni muzycy pokazani w serii udoskonalili swoje sztuki muzyczne w sposób, że mogą używać ich do walki. Brook, Bayan i Butler tworzą efekty hipnotyczne z pomocą ich muzyki, aby osłabić lub kontrolować przeciwników. Scratchmen Apoo i Rocky Hattori wykorzystują muzykę do bezpośredniego ataku, tworzoną za pomocą Diabelskiego Owocu.

Fabuła

Pierwszym muzykiem, który pojawi się w serii jest Pisaro który był muzykiem Arlong'a. Igaram znany był z użwania instrumentu muzycznego jako broń i mówienia "Mi ~ mi ~ mi ~ mi ~ mi ~" choć nie jest muzykiem. Shoujou używa mikrofonu jako broń, ale on również nie jest muzykiem. Franky czasami gra na gitarze, ale on, także nie jest muzykiem. Luffy zawsze powtarzał, że chce muzyka w swojej załodze.

Znani Muzycy

[v · e · ?]
Muzycy
Aktywni
Pisaro Conis Brook Byron Scratchmen Apoo
Martwi
Mizuta Madaisuki Mizuta Mawaritosuki  ?????
Niekanoniczni
Butler Bayan Rocky Hattari Largo

Ciekawostki

  • Muzyka pomaga rozjaśnić nastrój załogi, ponieważ statek miał ograniczoną przestrzeń i był to dobry sposób na podniesienie marali. Była to jedna z niewielu rozrywek, które można znaleźć na pokładzie statku, poza hazardem i piciem alkoholu.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki