Fandom

One Piece Wiki

Musshuru

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Musshuru (ムッシュール Musshūru) jest jednym z głównych antagonistów w 9 Filmie. Jest starszym bratem Wapola i został zaprojektowany przez Odę.

Wygląd

W związku z jego mocami owocu, kształt jego głowy i włosów przypomina grzyby, poza tym ma maskę na oczach i ma czarną brodę. On również nosił królewską zbroję z fioletową peleryną która obejmuje jego prawej stronie, pomarańczowe spodnie, buty, i szal z łasico-podobnym zwierzęciem na jego lewym ramieniu.

U Musshuru można zauważyć podobieństwo do młodszego brata i ojca ale w przeciwieństwie do pierwszego, jest wysoki i szczupły, a w przeciwieństwie do drugiego, jest bardziej typowy w ogólnym wyglądzie.

Osobowość

Podobnie jak jego brat, ma dziwne, nietypowe mówienie. Przypadku gdy Wapol nazywa ludzi "Kaba" zamiast "Baka", nazywa każdy "Kabayarou", co oznacza hipopotamowym główka. On również kończy zdania z "oi". Jak wiele postaci z One piece, on także posiada nietypowy styl śmiania się: "Mushushushu" - jest to gra słów własnym nazwiskiem.

Historia

Fabuła

Film 9

Mocy i Umiejętności

W przeciwieństwie do swojego brata Musshuru jest dużo bardziej fizycznym bohaterem. Posiada niesamowitą zwinność oraz zdolności bojowe. Jest w stanie poruszać się z prędkością, która może rywalizować z techniką soru CP9. Musshuru jest dość groźnym przeciwnikiem; nie sprawia mu problemu zniszczenie wieży zamku.

Diabelski owoc

Główna strona: Noko Noko no Mi

Musshuru zjadł Noko Noko no Mi typu Paramacia, który daje mu prawo do tworzenia oraz kontrolowania zarodników grzybów. Zarodniki z jego ciała są trujące oraz śmiertelne na tyle by zniszczyć populację na wyspie Drum. Może zatruć także przeciwnika uderzeniem. Chociaż jest to śmiertelna trucizna to jest na nią antidotum oraz łatwo zneutralizować zarodniki za pomocą ognia.

Walki

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki