FANDOM

Mr. Beans[1] jest partnerem Miss Catherina i członkiem Milions z Baroque Works.

Wygląd

Jest małym chłopcem, z krótkimi, brązowymi włosami. Nosi jasną koszulkę, jasne spodenki i ciemne buty.

Osobowość

Razem ze swoją partnerką próbował zabić Zoro, co wskazuje, że jest przebiegły i niegodny zaufania.

Umiejętności

Jako zabójca w Baroque Works, ma trochę umiejętności zabójcy, choć jak silne to są umiejętności, nie wiadomo. Dzierżył nóż i flintlock przeciw Zoro.[2]

Fabuła

Po raz pierwszy widziany jest z Miss Catherine i resztą Baroque Works na Whiskey Peak, gdy przyjmują Piratów Słomianego Kapelusza.[3]

Później, tej samej nocy Mr. Beans, próbuje dźgnąć Zoro, który jest chwilowo rozproszony oglądaniem Sandai Kitetsu, ale ten wytrąca mu sztylet z ręki. Podbiega do niego Miss Catherina i "próbuje go pocieszyć i wzbudzić litość Zoro". Następnie tworzy chmurę dymu z krzyża i próbuje go zaatakować mieczem, a Mr. Beans pistoletem. Zoro jednak zauważył ich oszustwo i zaatakował ich tępą stroną miecza.[2]

Ciekawostki

  • Mr. Beans to po polsku "Pan Fasola". Tak nazywa się na prawdę serial znany u nas jako "Jaś Fasola".

Przypisy

  1. One Piece Blue: Grand Data File imię Mr. Beans zostaje ujawnione.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga and Anime — Tom 12 Rozdział 108 (str. 10-11) i Odcinek 65, Mr. Beans próbuje zasztyletować i zastrzelić Zoro.
  3. One Piece Manga - Tom 12 Rozdział 106 (str. 17).

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki