Fandom

One Piece Wiki

Mr. 9

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Mr.9 - jest łowcą głów i byłym partnerem Miss Wednesday podczas jej infiltracji Baroque Works. Jest on jednym z głównych antagonistów aktu Reverse Mountain.

Wygląd

Mr. 9 jest młodym człowiekiem, który nosi koronę na czubku rudych włosów i ma swój numer agenta wypisany na policzkach. Nosi zielony garnitur z białą koronką i ma czerwony szalik na szyi. Jego strój sprawia, że przypomina trochę króla lub księcia, chociaż nim nie jest.

Po przeskoku jego włosy są dłuższe i urosły mu wąsy. Nosi inną, dłuższą chustę i nie ma numerów na policzkach, jego ubranie również jest inne, brakuje koronek, ma przecięty kołnierz. Korona została.

Galeria

Baroque Works Going Baseball.png
Vivi and Mr. 9 Prepare to Kill Laboon.png
Mr. 9 i Miss Wednesday zamierzający zabić Laboon'a.
[[File:Mr. 9 Bat.png |160x100px]]
Mr. 9 używający "Kattobase Shikomi Bat" w mandze
[[File:Mr. 9 anime |160x100px]]
Środek pałek zmieniony w anime z lin na łańcuchy.
Mr. 9 i Mr. 5
Mr. 5 używający Nose Fancy Cannon na Mr. 9.
Miss Monday and Mr. 9 Post Timeskip.png
Mr. 9 z Miss Monday i swoim dzieckiem po przeskoku na Whiskey Peak
Mr. 9 and Miss Monday's Baby Portrait.png
Dziecko Mr. 9

Charakter

Jego ulubione zdanie to "bye bye, baby"; były to ostatnie słowa do Miss Wednesday, gdy próbował pokonać Mr. 5, aby ona mogła uciec. W przeciwieństwie do innych Agentów Polowych, którzy zdają się wierzyć, że przyjaźń jest oznaką słabości, Mr. 9 ceni sobie wartość przyjaźć i lojalność, pokazano to, kiedy walczył za Vivi.

Fabuła

Akt Whiskey Park

Po przeskoku

Mr.9 mieszka na Whiskey Peak i ma dziecka wraz z Miss Monday

Umiejętności

Mr. 9 musi być dosyć silny, bo jest Agentem Polowym Baroque Works i razem z Miss Wednesday pokonali jeszcze 3 inne pary. Do walki używa swoich pałek w połączeniu ze swoją akrobatyką. Musi być elastyczny, bo w walce robił parę salt, koziołków i skoków. Mimo wszystko jest dosyć słaby, jego akrobacje nie dały nic w walce z Mr. 5. Jest tak niezdarny, że sprowokowany spadł z budynku podczas walki z Zoro.

Ekwipunek

Bronią Mr. 9 są dwie metalowe pałki, które wykorzystuje w połączeniu z swoimi akrobacjami. Rozpęd jaki mogą mu dać jego akrobatyczne zdolności może być wielki. W stalowych ramach swoich broni ukrywa liny, pozwalające ujarzmić wrogów, co pokazano w walce z Zoro. Jednak ta technika została wykorzystana przeciw niemu, powodując jego porażkę.

W akcie Reverse Mountain był pokazany z bazookom, a na początku widziany był z pistoletem w ręce.

Techniki

  • Nekketsu Nine Konjo Bat (熱血ナイン根性バット Nekketsu Nain Konjō Batto?). Para stalowych pałek w połączeniu z akrobacjami Mr. 9 tworzą bardzo silną technikę w walce wręcz.
Mr. 9 Bat.png

"Kattobase Shikomi Bat"

  • Kattobase Shikomi Bat (カッ飛ばせ仕込みバット Kattobase Shikomi Batto?) Kolejny atak, który wykorzystuje pałki, tylko tym razem Mr. 9 wystrzeliwuje ukryte w pałkach stalowe liny, aby związać przeciwnika i go unieruchomić. Atak ten niewiele zdziałał na Zoro i na Mr. 9. W anime lina została zastąpiona łańcuchem.

Walki

Mr. 9 kontra Roronoa Zoro

Mr. 9 kontra Mr. 5

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki