FANDOM

175px-Luffychibi.png

Mr. 5 (Misutā Faibu, ミスター・ファイブ) to były wysokiej rangi agent z organizacji Baroque Works. Jego partnerką jest Miss Valentine. Był jednym z głównych antagonistów podczas aktów Whiskey Peak i Little Garden. Obecnie pracuje jako strażak w Spiders Cafe.

Wygląd

Mr. 5 jest wysokim czarnoskórym mężczyzna o krótkich kolczastych dredach. Nosi długi brązowy płaszcz, różowy szalik i niezależnie od pory dnia ciemne okulary. Podobnie jak inni oficerowie Baroque Works Mr. 5 ma cyfrę oznaczającą jego rangę wytatuowaną na prawym ramieniu oraz wyszytą na ubraniu.

Podczas "Spotkania Baroque" nie nosi koszulki, jego płaszcz jest krótszy, zamiast długich spodni ma szorty, a zamiast szalika apaszkę. Włosy ma spięte, a na torsie wytatuowana piątkę.

Po przeskoku nosi standardowy strój strażaka.

Galeria

Osobowość

Podobnie jak wszyscy agenci Baroque Works Mr. 5 jest bardzo pewny swoich umiejętności. Pomimo, że gardzi przyjaźnią swoich przeciwników stara się aby jego partnerka zanadto się nie denerwowała. Czasem traci nad sobą panowanie, uderzył Carue za odmowę posłuszeństwa, starał się zabić Usoppa za jego bombę chili, kopnął Luffy'ego w płuca kiedy ten nie chciał się obudzić.

Po jego porażce w Whiskey Peak Mr. 3 nazwał go głupcem nadużywającym swoich mocy diabelskiego owocu.

Fabuła

Saga Alabasta

Akt Whiskey Peak

Akt Little Garden

Mini-Akt Operacja Miss Goldenweek pod nazwą "Spoktanie Baroque"

Umiejętności

Główna strona: Bomu Bomu no Mi

Mr. 5 zjadł Diabelski Owoc typu Paramecia: Bomu Bomu no mi. Owoc ten daje mu zdolności niszczące, wszystko czego dotknie wybucha. Często on używa swoich 'koz' z nosa którymi strzela, a te wybuchają. Mr. 5 używa także swojego specjalnego rewolweru. Wdmuchuje on do magazynka powietrze po czym strzela niewidzialnymi pociskami. Było widać, że jest świetnym strzelcem.

Walki

Ciekawostki

  • Najczęściej używana broń przez Mr. 5 to jego 'kozy' z nosa.
  • Moce Miss Goldenweek ujawniły, że marzeniem Mr. 5 jest zostanie strażakiem. To trochę ironiczne ponieważ moce jego diabelskiego owocu Bomu Bomu no Mi powodują pożary.
  • Wygląd Mr. 5 mógł być inspirowany sławnym muzykiem Lenny'm Kravitz'em. Jego ranga także może być z nim związany ponieważ Kravitz wydał w 1998 roku album 5.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki