FANDOM

Wzrost-Wzrostowoc to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na przyśpieszenie wzrostu roślin, stworzenie każdej znanej rośliny i kontrolowanie jej. Został zjedzony przez Binza.

Etymologia

  • Mosa to skrót od japońskiej onomatopei mosamosa określającej szybki wzrost roślin.
  • W dubbingu FUNimation owoc nazwany jest Grow-Grow Fruit.

Moce i słabe strony

Owoc pozwala na przyspieszenie wzrostu roślin, a następnie kontrolowanie ich. Aby korzystać z tego uprawnienia, użytkownik musi być w środowisku, w którym występuje roślinność. Obecnie nie wiadomo, czy ten Owoc w umiejętności stosuje się wyłącznie do roślin. Poza tym, użytkownik ma standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Zastosowanie

Mosa Mosa no Mi in Action

Binz łapie Usoppa swoimi roślinami.

Binz wykorzystuje swoje zdolności w celu chwytania wrogów, obronie przed nimi i atakowania wrogów.

Nazwane ataki

  • Wzrost-Wzrostowy Dance (モサモサダンス Mosa Mosa Dansu, dosłowne znaczenie: "Taniec Szybkiego Wzrostu"): Binz wykonuje taniec sprawiający, że rośliny rosną szybciej. W dubbingu FUNimation atak nazwany jest Mosa Mosa lub Grow Grow.
  • Wzrost-Wzrostowe Zniszczenie (モサモサ崩し Mosa Mosa Kuzushi, dosłowne znaczenie: "Zniszczenie Szybkiego Wzrostu"): Binz wykonuje rozszerzoną wersję Wzrost-Wzrostowego Dance, by jeszcze bardziej przyśpieszyć wzrost roślin i zaatakować przeciwnika.

Nawigacja