FANDOM

Morgan kontra Rokkaku to walka pomiędzy Kapitanem Marynaki Morganem, a jego podwładnym, porucznikiem Rokkaku.

Prolog

Zoro tied up.jpg

Zoro przywiązany do pala.

Luffy vs helmeppo.jpg

Luffy uderza Helmeppo.

Po tym jak Roronoa Gdy Zoro zaatakował Soro, wilka Helmeppo, został osadzony na placu straceń w 153. bramce Marynarki w Mieście Shells. Dziewiątego dnia przybyli Monkey D. Luffy i Coby. W tym samym czasie na plac weszła Rika, która chciała nakarmić Roronoę. Helmeppo oszczędził dziewczynkę, ale wyrzucił ją boleśnie przez mur. Chwilę później w mieście Helmeppo ogłosił, że zabije Zoro za trzy dni. Wtedy Luffy go uderzył. Helmeppo uciekł i poskarżył się tacie. Ten odparł, że syn musi sam umieć radzić ze swoimi problemami. Przypomniał mu również osobę Riki i zapytał Helmeppa, czy ten ją zabił. Syn zaprzeczył i powiedział, że to tylko dziecko.

Walka

Morgan kazał swojemu porucznikowi zabić Rikę, jednak ten odmówił, ponieważ to tylko dziecko. Morgan zwrócił mu uwagę, zdenerwował się i zaatakował go swoim toporem, tnąc mu prawy bok. Wtedy postanowił sam to wykonać wyrok.

Następstwa

Morgan się trochę uspokoił i skupił się na swojej statule. Po użyciu techniki transportowej Gomu Gomu no Rocket, Luffy zniszczył ją i uciekł porywając Helmeppa. W tym czasie na placu straceń pojawił się Coby, który próbował uwolnić Zoro.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki