Fandom

One Piece Wiki

Moore

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Moore to niekanoniczny kapitan Marynarki. Po raz pierwszy pojawia się nieopodal Wyspy Kóz

Wygląd

Moore jest pokaźnym mężczyzną w średnim wieku. Nie da się nie zauważyć jego wielkiego, piwnego brzucha. Ciemnoszare włosy, broda w tym samym kolorze spadają opadają na prostokątne czoło. Włosy płynnie przechodzą bokobrody, nadając mu iście marynarskiego wyglądu. Ciemne wory pod oczami i brwi o barwie włosów, nadają twarzy wyraz srogości. Tym czym Moore wyróżnia się z tłumu jest zdecydowanie bulwiasty, zaczerwieniony nochal z dużym pieprzykiem po lewej stronie. Oprócz tego Kapitan ma małe uszy i szerokie, różowe wargi. Ostatnią cechą charakterystyczną Moore’a są jego czarne wąsiki – cztery nad ustami i dwa poniżej nich.

Jeżeli chodzi o ubiór to Moore preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki z butonierką po lewej stronie oraz spodni w orzechowym kolorze. Guziki w marynarce są koloru czarnego co dobrze komponuje się z jego niebieskofioletową koszulą i modnym szalikiem. Jako Kapitan nosi czarne buty oraz pelerynę o białej barwie, która charakteryzuje się naramiennikami ze złotą torsadą, bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Płaszcz ten posiada szare mankiety i pozłacane elementy, takie jak guzik przy rękawach.

Osobowość

O charakterze nie możemy wiele powiedzieć, ponieważ bardzo rzadko go widzimy. Na pewno poczuwa się on do swoich obowiązków i nie boi się groźnych przeciwników. Jest gwałtowny i widać, że nie znosi sprzeciwu u podwładnych. Jest prawdziwym wyznawcą „Moralnej Sprawiedliwości”

Relacje

Marynarka

Moore jest oddanym podwładnym Sprawiedliwości. Przez lata walki z piratami, jego poświęcenie zostało docenione i obecnie -osiągając rangę Kapitana- znajduje się w połowie drogi na szczyt Marynarki. 

Piraci

Są to jego główni przeciwnicy, których należy wyeliminować dla dobra ludzkości. Moore nie okazuje litości dla zwyrodnialców i bandytów, którzy odważyli się przeciwstawić potędze Marynarki. 

Fabuła

Akt Wyspa Kóz

Po raz pierwszy widzimy Kapitana Moore’a podczas rozmowy z dwójką swoich podwładnych, dotyczącej Słomkowych Kapeluszy. Moore zaczął rozmowę od pytania dlaczego jego podwładni wycofali się z pościgu. Okazało się, że wody po których żeglowali były niebezpieczne. Moore stwierdził, że w taki sposób nie da się utrzymywać Sprawiedliwości. Jego marynarz przeprosił i wytłumaczył zaistniałą sytuację. Moore stwierdził, że nie wszystko jest jeszcze stracone i mimo tego, że Smokerowi i Hinie nie udało się ich wykończyć, on zrobi to własnoręcznie. Minchey (jeden z jego ludzi) stwierdził, że nie będzie tak łatwo pokonać Słomianych, ale jedyną odpowiedzią Moore’a był rozkaz natychmiastowego zebrania załogi i pokonania piratów. Mimo wątpliwości podwładni Kapitana zakończyli posłusznie rozmowę i oddali się w celu wypełnienia rozkazów.

Przy kolejnym spotkaniu podwładnych z Kapitanem, okazuje się że Marine odnaleźli Słomkowych na nieodkrytej wyspie. W odpowiedzi Kapitan nakazał szykować wszystkie siły by otoczyły nieznajomą wyspę. Minchey szybko zareagował i wyraził swoje obawy co do mocy posiadaczy Diabelskich Owoców oraz nieokiełznanego szermierza - Zoro. Jednak reakcją Kapitana, było pytania czy Minchey boi się przeciwników. Marynarz wyjaśnił mu, że nie zupełnie, ale wolałby uniknąć niepotrzebnych ofiar. Moore uznał najwidoczniej te argumenty i pozwolił mu je sobie przedstawić.

Podczas walki Moore czekał na raport tak długo, że dopiero po rozmowie z Kapralem przez Den Den Mushi dowiedział się, że Minchey jest zdrajcą. Po tym jak Luffy, zwrócił zdrajcę Marynarce, Moore od razu pozbawił go tytułu oficera i nazwał zakałą. Następnie przez Den Den Mushi zwrócił się do Słomkowych Kapeluszy i stwierdził, że nie interesuje go Zenny, a jego jedynym celem jest pokonanie ich samych w imię Sprawiedliwości. Następnie podziękował za odstawienie szumowiny na statek Marine oraz pozwolił Luffy’emu i jego załodze wybrać miejsce bitwy. Luffy odpowiedział, że nie długo będą opuszczać tą wyspę i popłyną w stronę Marynarki. Następnie wskazał zamglone rejony, jako miejsce starcia. Moore posłusznie wpłynął we wskazane przez pirata miejsce, co skutkowało jego kompletną porażką. Statki rozbiły się o niewidoczne skały i flota Kapitana została całkowicie zniszczona.

Moc i umiejętności

Nie mieliśmy okazji obserwować, żadnego starcia z udziałem Kapitana Moore’a i nie możemy powiedzieć nic o jego umiejętnościach, lecz sądząc po randze i jego dotychczasowym zachowaniu, na pewno nie jest słabeuszem. 

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki