FANDOM

Moore to niekanoniczny kapitan Marynarki. Po raz pierwszy pojawia się nieopodal Wyspy Kóz

Wygląd

Moore jest pokaźnym mężczyzną w średnim wieku. Nie da się nie zauważyć jego wielkiego, piwnego brzucha. Ciemnoszare włosy, broda w tym samym kolorze spadają opadają na prostokątne czoło. Włosy płynnie przechodzą bokobrody, nadając mu iście marynarskiego wyglądu. Ciemne wory pod oczami i brwi o barwie włosów, nadają twarzy wyraz srogości. Tym czym Moore wyróżnia się z tłumu jest zdecydowanie bulwiasty, zaczerwieniony nochal z dużym pieprzykiem po lewej stronie. Oprócz tego Kapitan ma małe uszy i szerokie, różowe wargi. Ostatnią cechą charakterystyczną Moore’a są jego czarne wąsiki – cztery nad ustami i dwa poniżej nich.

Jeżeli chodzi o ubiór to Moore preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki z butonierką po lewej stronie oraz spodni w orzechowym kolorze. Guziki w marynarce są koloru czarnego co dobrze komponuje się z jego niebieskofioletową koszulą i modnym szalikiem. Jako Kapitan nosi czarne buty oraz pelerynę o białej barwie, która charakteryzuje się naramiennikami ze złotą torsadą, bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Płaszcz ten posiada szare mankiety i pozłacane elementy, takie jak guzik przy rękawach.

Osobowość

O charakterze nie możemy wiele powiedzieć, ponieważ bardzo rzadko go widzimy. Na pewno poczuwa się on do swoich obowiązków i nie boi się groźnych przeciwników. Jest gwałtowny i widać, że nie znosi sprzeciwu u podwładnych. Jest prawdziwym wyznawcą „Moralnej Sprawiedliwości”

Relacje

Marynarka

Moore jest oddanym podwładnym Sprawiedliwości. Przez lata walki z piratami, jego poświęcenie zostało docenione i obecnie -osiągając rangę Kapitana- znajduje się w połowie drogi na szczyt Marynarki. 

Piraci

Są to jego główni przeciwnicy, których należy wyeliminować dla dobra ludzkości. Moore nie okazuje litości dla zwyrodnialców i bandytów, którzy odważyli się przeciwstawić potędze Marynarki. 

Fabuła

Akt Wyspa Kóz

Po raz pierwszy widzimy Kapitana Moore’a podczas rozmowy z dwójką swoich podwładnych, dotyczącej Słomkowych Kapeluszy. Moore zaczął rozmowę od pytania dlaczego jego podwładni wycofali się z pościgu. Okazało się, że wody po których żeglowali były niebezpieczne. Moore stwierdził, że w taki sposób nie da się utrzymywać Sprawiedliwości. Jego marynarz przeprosił i wytłumaczył zaistniałą sytuację. Moore stwierdził, że nie wszystko jest jeszcze stracone i mimo tego, że Smokerowi i Hinie nie udało się ich wykończyć, on zrobi to własnoręcznie. Minchey (jeden z jego ludzi) stwierdził, że nie będzie tak łatwo pokonać Słomianych, ale jedyną odpowiedzią Moore’a był rozkaz natychmiastowego zebrania załogi i pokonania piratów. Mimo wątpliwości podwładni Kapitana zakończyli posłusznie rozmowę i oddali się w celu wypełnienia rozkazów.

Przy kolejnym spotkaniu podwładnych z Kapitanem, okazuje się że Marine odnaleźli Słomkowych na nieodkrytej wyspie. W odpowiedzi Kapitan nakazał szykować wszystkie siły by otoczyły nieznajomą wyspę. Minchey szybko zareagował i wyraził swoje obawy co do mocy posiadaczy Diabelskich Owoców oraz nieokiełznanego szermierza - Zoro. Jednak reakcją Kapitana, było pytania czy Minchey boi się przeciwników. Marynarz wyjaśnił mu, że nie zupełnie, ale wolałby uniknąć niepotrzebnych ofiar. Moore uznał najwidoczniej te argumenty i pozwolił mu je sobie przedstawić.

Podczas walki Moore czekał na raport tak długo, że dopiero po rozmowie z Kapralem przez Den Den Mushi dowiedział się, że Minchey jest zdrajcą. Po tym jak Luffy, zwrócił zdrajcę Marynarce, Moore od razu pozbawił go tytułu oficera i nazwał zakałą. Następnie przez Den Den Mushi zwrócił się do Słomkowych Kapeluszy i stwierdził, że nie interesuje go Zenny, a jego jedynym celem jest pokonanie ich samych w imię Sprawiedliwości. Następnie podziękował za odstawienie szumowiny na statek Marine oraz pozwolił Luffy’emu i jego załodze wybrać miejsce bitwy. Luffy odpowiedział, że nie długo będą opuszczać tą wyspę i popłyną w stronę Marynarki. Następnie wskazał zamglone rejony, jako miejsce starcia. Moore posłusznie wpłynął we wskazane przez pirata miejsce, co skutkowało jego kompletną porażką. Statki rozbiły się o niewidoczne skały i flota Kapitana została całkowicie zniszczona.

Moc i umiejętności

Nie mieliśmy okazji obserwować, żadnego starcia z udziałem Kapitana Moore’a i nie możemy powiedzieć nic o jego umiejętnościach, lecz sądząc po randze i jego dotychczasowym zachowaniu, na pewno nie jest słabeuszem. 

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki