FANDOM

175px-Luffychibi.png

Montblanc Cricket  jest potomkiem Montblanca Nolanda i dawnym pirackim kapitanem. Zrządzeniem losu lata temu trafił na wyspę Jaya, na której według przodka znajduje się złote miasto. Od tamtego czasu nurkuje w morzu, aby dowiedzieć się prawdy.

Wygląd

Cricket jest muskularnym, mężczyzną w średnim wieku z blond włosami i pociągłą twarzą. Ma duży kasztan na głowie, który odziedziczył po przodku, Nolandzie. Nosi ciemno-purpurowe spodnie z dwoma białymi paskami biegnącymi po bokach, spodnie podtrzymuje mu gruba lina. Nie nosi koszuli ani butów z powodu ciągłego nurkowania w morzu. Na lewym ramieniu ma tatuaż w kształcie słońca z napisem Moroon. Zwykle w ustach trzyma papierosa.

Galeria

Charakter

Crickiet jest bardzo zdeterminowany i nieco uparty. Potrafi być wesoły, jednak nie do tego stopnia co jego przodka. Uważa, że ludzie powinni realizować swoje marzenia, nawet gdy inni ich wyśmiewają, co uważa za romantyczne.

Historia

Monthblanc Cricet był wyśmiewany ze względu na to, iż był on potomkiem domniemanego kłamcy - Montblanca Norlanda; wstydził się swojej rodziny. Uciekł z domu i postanowił stać się kapitanem piratów dlatego założył własną załogę i wypłynął na morze. W głębi duszy nie czuł konieczności i nie bardzo chciał stać się piratem; po prostu chciał uciec od rodziny. Dziesięć lat przed wprowadzeniem go do fabuły Cricket i jego załoga przypadkowo natknęli się na wyspę Jaya, na której Noland podobno znalazł wyspę wypełnioną złotem. Monthblanc Cricket postanowił znaleźć złote miasto, by udowodnić wszystkim, że jego przodek nie kłamał, ale nie spodobało się to jego załodze i zostawili go na wyspie.  Gdy przebywał na Jayi, mylnie szukał miasta pod wodą. Znalazł tam jedynie kilka złotych rzeźb i figur.

Nie obchodziło go czy miasto istnieje, czy nie. Z czasem nawet nie obchodziło go czy Noland kłamał, czy nie. On po prostu postanowił to nadal robić z ambicji, a przed śmiercią chciał załatwić tą sprawę raz na zawsze.

Pięć lub sześć lat przed rozpoczęciem fabuły, dwóch fanów króla kłamców i bajek o Nolandzie, przybyło na Jayę i ogłosiło się sojusznikami Cricketa, bez jego pozwolenia. Ci dwaj fani: Masira i Soujou, naprawdę wierzyli, że złote miasto istnieje. Mimo to, że byli głośni i kłopotliwi, Cricket pozwolił im zostać i zaakceptował ich jak własnych synów. 

Cricket stał się liderem Sojuszu Saruyama. Cricket razem z dwoma braćmi i ich załogami poszukiwali zaginionego miasta, lecz znaleźli tylko kilka złotych figur i rzeźb. 

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Akt Skypiea

Ciekawostki

  • Przez Luffy'ego był nazywany "Diamentowym Dziadkiem"

Nawigacja

Szablon:Sojusz Saruyama

Więcej z Fandomu

Losowa wiki