FANDOM

Monkey D. Luffy kontra Wiper to walka, która odbyła się pomiędzy kapitanem Załogi Słomianych Kapeluszy Monkey D. Luffy'm, a przywódcą Shandian Wiperem podczas tak zwanej Gry Enela.

Prolog

Po tym gdy Załoga kierowała się na południe w kierunku Złotego Miasta, nagle zaatakowała ich ogromna anakonda. W wyniku tego zamieszania każdy członek Słomianych skierował się w innym kierunku. Po tym gdy Gra Enela już się zaczęła Monkey natknął się na przywódcę Shandian Wipera, z którym stanął do walki.

Walka

Z początku walki, używana przez Wipera broń nie przynosiła przywódcy Shandian żadnych korzyści. W pewnym momencie użył jednak Burn Bazooki, która jest dialem dechu i wypełnia ją gaz, dzięki czemu trafiony cel spala się na popiół. Słomkowi ledwo udało się uniknąć niewyobrażalnego promienia wystrzelonego z tej broni. Następnie jego przeciwnik spróbował z frontalnym atakiem, ale Monkey spróbował swoich sił atakiem Gomu Gomu no Pistol. Wiperowi jakoś udawało się blokować wszelkie ataki przeciwnika oraz próbować wyprowadzić kontratak, ale i Luffy nie pozostawał w tej walce w krótkim dystansie dłużny. Obaj wojownicy postanowili sprawdzić, czyja bazooka jest lepsza. Atak Gomu Gomu no Bazooka Luffy'ego czy też promień z Burn Bazooki Wipera. W wyniku połączenia tych dwóch ataków nastąpiła ogromna eksplozja, która spowodowała, że zarówno jeden jak i drugi ucierpieli, ale wciąż byli wstanie walczyć dalej. Nagle jednak ku zaskoczeniu Wipera, jego przeciwnik zniknął.

Następstwa

Po zakończonej walce Wiper skierował się na pole bitwy gdzie ostatecznie chciał się zmierzyć z Enelem, a Luffy wylądował w żołądku wielkiego węża, z wnętrza, którego nie mógł się wydostać.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki