FANDOM

Walka Monkey D. Luffy kontra Usopp to pojedynek, który odbył się pomiędzy Załogantami Słomianych na Water 7 niedługo po tym gdy Luffy powiedział Usopp'owi o tym, że muszą zmienić statek.

Prolog

Po walce w Domu Rodziny Franky'ego Słomiani wrócili wraz z nieprzytomnym Usopp'em na statek. Po tym gdy chłopak dowiedział się, że nie da się już naprawić Going Merry miał on ogromne pretensje do Kapitana, że chce zostawić przyjaciela, który tyle dla nich zrobił. W wyniku dalszej kłótni Strzelec postanowił odejść z Załogi i wyzwał Kapitana na pojedynek, którego zwycięzca weźmie statek. Następnego dnia o godzinie 10, obaj przyjaciele stanęli na przeciwko siebie i rozpoczęli walkę.

Walka

Usopp setzt Hissatsu Ketchup Boshi ein

Usopp udaje, że krwawi

Po początkowej rozmowie, Monkey próbował zaatakować rywala, ale ten upadł na kolano. po chwili jednak użył on na byłym Kapitanie Flash Diala. Ten został oślepiony przez światło, ale to był dopiero początek serii ataków Strzelca. Po użyciu Diala, wykonał on kombinację Hissatsu Tamago Boshi oraz Hissatsu Tokusei Tabasco Boshi. Ten drugi atak trafił prosto do buzi Monkey'a przez co zaczęło go palić w gardle. Mugiwara upadając upadł na sporą liczbę, przygotowanych przez rywala kolczatek. Następnie próbował trafić chłopaka Hissatsu Shuriken Ryūsei-gun, ale akurat to udało się Luffy'emu uniknąć. Wpadł on jednak w zasadzkę. Otóż Usopp rozprzestrzenił wokół niego spore ilości gazu za pomocą Breath Diala, dzięki temu czynnikowi, wykonując kolejny atak ze swojego arsenału Kaen Boshi spowodował wielki wybuch. Mugiwara leżał na ziemi myśląc o tej sytuacji, a jego oponent opierał się zmęczony o skałę. Po chwili obaj ruszyli do dalszego ataku. Monkey spróbował pokonać przeciwnika za pomocą Gomu Gomu no Gatling Gun, a Usopp Hissatsu Sakuretsu Saboten Boshi W wyniku starcia tych dwóch uderzeń, do tyłu odleciał Słomek. Po chwili Kapitan Słomianych po raz pierwszy w tej walce, czysto trafił oponenta za pomocą Gomu Gomu no Pistol i chciał do tego dołożyć Gomu Gomu no Bazooka, ale nadział się na Impact Diala, po którym chłopak odleciał na kilka metrów do tyłu.
Luffy bezwingt Usopp mit Gomu Gomu no Bullet

Luffy pokonuje Usoppa

Było to jednak zdecydowanie za mało na Monkey'a, który wykonał Gomu Gomu no Bullet czyli atak kończący ten pojedynek.

Następstwa

Lufusop9i

Luffy po walce Usopp'em

Po walce Luffy płacząc powiedział przyjaciołom, że już nigdy więcej nie mogą wrócić na ten statek. Zostawili oni nieprzytomnego Usopp'a i odeszli przenosząc się do centrum Water 7. Do załogi Usopp powrócił nie oficjalnie, będąc w przebraniu Sogekinga.

Nawigacja

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Monkey D. Luffy kontra Usopp

  • Najsłabszy członek załogi?

    138 wiadomości
    • Ale Nami nadrabia intelektem
    • Gdyby zabrać Nami i Ussopowi broń, wygrała by pewnie Nami. Ussop jest snajperem, ma haki i już wcześniej walczył na równi z Luffym, dlat...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki