Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy kontra Helmeppo

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Monkey D. Luffy kontra Helmeppo jest to starcie między Monkey D. Luffy'm przeciwko Helmeppo, synowi kapitana Morgana.

Prolog

Plik:Zoro tied up.png

Luffy i Coby przypłynęli do Miasta Shells, gdyż Luffy chciał poznać Roronoę Zoro. Tam się dowiedzieli od niego, że Helmeppo obiecał go wypuścić wolno, jeśli Zoro wytrzyma przywiązany do pala przez miesiąc. Próba ta trwała już od dziewięciu dni. W mieście Luffy poznał powód dla jakiego Zoro jest przetrzymywany przez Marynarkę. Wtedy przybył Helmeppo, który ogłosił, że Łowca Piratów Zoro ma zostać stracony publicznie za trzy dni.

Walka

Luffy wypomniał Helmeppo'wi, że obiecał Roronorze miesiąc. Syn Morgana zaczął się śmiać i powiedział, że ta obietnica to był żart. Luffy się zdenerwował i jednym ciosem dotkliwie uderzył Helmeppa. Ten upadł na ziemię. Luffy wtedy powiedział Coby'emu, że Zoro dołączy do jego załogi.

Następstwa

Nikt nie mógł uwierzyć w to co zrobił Luffy. Coby przytrzymał Luffy'ego, by ten przestał bić syna kapitana Marynarki. Helmeppo wypomniał, że nawet ojciec go nie bił. Dodał, że naskarży swojemu tacie na Luffy'ego i ten go zabije. Słomiany wygarnął Helmeppo'wi, że jest tchórzem i nie potrafi sam stanąć do walki. Synowi Morgana odejść pomagali żołnierze Marynarki.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki