FANDOM

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Monkey D Witmen.

Monkey D. Luffy kontra Gasparde to walka pomiędzy kapitanem Piratów Słomianego Kapelusza, Monkey D. Luffy'm, a kapitanem Piratów Gaspade'a, Gasparde.

Prolog

Prawie już skończyła się walka Shuraiya z Gaspardem i Gasparde miał wykończyć przeciwnika depcząc go, gdy nagle usłyszał jak ktoś krzyczy jego imię i zobaczył nadpływającą Going Merry z Luffym na dziobie. Wystrzelił on w Salamandra Gomu Gomu no Pistol, a następnie użył Gomu Gomu no Rocket, dostając się na statek wroga. Gdy piraci Gasparde'a próbowali go zaatakować powalił ich przez Gomu Gomu no Muchi, rozwalając przy tym maszt. Potem zaczęli rozmawiać. Następnie oby dwóch ustawili się w pozycjach bojowych, ale Shuraiya wstał, ledwo trzymając się na nogach i chciał dokończyć walkę z Gaspardem, ale Luffy uderzył go pięścią w twarz, powalając go. Luffy wkurzył Gasparde, przez co wykonał pierwszy cios i zaczął walkę.

Walka

Następstwa

  • Biera ratuje Luffy'ego i Shuraiya
  • Shurayia dowiaduje się, że jego siostra żyje.
  • Brat i siostra spotykają się po raz pierwszy od 8 lat.
  • Dowiadujemy się, że Basculd uratował kapelusz Luffy'ego.
  • Piraci Słomianego Kapelusza jako pierwsi widzą wyspę, która pozwala wygrać wyspę, ale muszą uciekać przed Marynarką, więc muszą się pożegnać z 300,000,000Bsymbol.gif.
  • Słomiani żegnają się z Shuraiy'em, Adelle i Bierem.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki