Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy kontra Górscy Bandyci

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

"Piliśmy sobie spokojnie i gadaliśmy. Czyżbym w jakiś sposób cię uraził?"
Higuma

Monkey D. Luffy kontra Górscy Bandyci jest to potyczka między siedmioletnim Monkey'em D. Luffy'm, a Górskimi Bandytami z Wyspy Dawn.

Prolog

Po tym jak Higuma poniżył Shanks'a, Luffy obraził się na swojego dotychczasowego idola. Gdy Piraci Czerwonowłosego odpłynęli Higuma powrócił do wioski Fuusha. Bandyci szydzili i śmiali się z piratów. Tam Luffy kazał Higumie przeprosić za te słowa. Wtedy Higuma zabrał Luffy'ego na środek wioski.

Walka

Bandyci zabrali Luffy'ego i zaczęli bić na środku wioski. Ciosy nic nie mogły zrobić Luffy'emu, gdyż ten był z gumy. Bandyci zauważyli, że to nic nie daje. Wszystkiemu przyglądali się wówczas mieszkańcy wioski w strachu przed Higumą. Luffy nadal żądał przeproszenia Shanks'a. Higuma rzucił Luffy'ego o ziemię i stwierdził, że sprzeda Luffy'ego oraz zarobi na nim pieniądze. Chłopiec złapał kawałek deski i postanowił zaatakować Higumę. Bandyta wywrócił go, a następnie przytwierdził go stopą do ziemi. Wtedy przybył sołtys wioski zawołany przez Makino. Zrobił pokłon i próbował uprosić Higumę o litość dla Luffy'ego. Higuma stwierdził, że sołtys wie co robi, ale to na nic, bo Luffy go zdenerwował i musi za to zapłacić. Nazwał bandytę małpą. Wtedy Higuma wyjął szablę i postanowił, że nie sprzeda Luffy'ego tylko zabije go na miejscu.

Następstwa

Pojawił się Shanks. Przypomniał sobie słowa Luffy'ego jakoby jego pięść miała mieć siłę pistoletu. Jeden z bandytów przyłożył pistolet Shanksowi do skroni. Bandyta ten został zabity przez Lucky Roo. Shanks powiedział wtedy, że nie wybaczy nikomu, kto krzywdzi jego przyjaciół. Bandyci rzucili się na Piratów Czerwonowłosego i zostali pokonani przez Benna Beckmana. Higuma został sam i uciekł porywając Luffy'ego. Zabrał łódkę i na morzu wyrzucił Luffy'ego do wody. Następnie potwór morski zaatakował ich obydwu zjadając Higumę.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki