Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy kontra Franky kontra Galley-La

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Vaderin.

Monkey D. Luffy kontra Franky kontra Galley-La to walka jaką rozpętał Franky z Luffym w siedzibie Galley-La, w Water 7, do której przyłączyli się najlepsi cieśle Galley-La.

Prolog

Powodem bójki jaką Luffy i Franky rozpętali pod siedzibą Galley-La były urazy które obie strony konfliktu miały między sobą już wcześniej. Animozje zaczęły się gdy Rodzina Franky'ego ukradła Słomkowym pieniądze oraz dotkliwie pobiła jednego z członków załogi. W ramach odwetu Słomkowi pobili członków Rodziny Franky'ego i zburzyli ich dom. W domu nie było jednak wtedy Franky'ego, Mozu oraz Kiwi. Kiedy Boss "Rodziny" wrócił i zobaczył co się stało, zdecydował się odnaleźć i pobić kapitana Słomianych Kapeluszy. W międzyczasie Iceburg obudził się z śpiączki w jaką zapadł po wczorajszym zamachu. Z jego zeznań wynikało, że postrzeliła go Nico Robin - jeden z Piratów Słomianego Kapelusza. Obecni w sypialni cieśle Galley-La nie rozumieli do końca motywu zamachu ale uznali, że wszyscy piraci z grupy byli w niego zamieszani. W tym samym czasie pod siedzibą firmy czekał spory tłum ludzi wśród których byli również Nami i Luffy. Piraci liczyli na to, że być może zdobędą jakieś informację o zamachu. Kiedy oczekiwali wieści pod dokiem na moście pojawił się Franky, który znalazł ich dzięki pomocy swoich podwładnych. Przy akompaniamencie muzyki cyborg zrobił popisowe wejście i się przedstawił. Po usłyszeniu imienia Luffy wykrzyczał w stronę Franky'ego, że to jego szuka. Przywódcy wymienili w stosunku do siebie zapowiedzi zlania drugiej strony na kwaśne jabłko, po czym rozpoczęli walkę.

Walka

Pierwszy zaatakował Franky. Stojąc wysoko na moście zioną ogniem w dół, wprost na zaskoczonych słomkowych. Luffy i Nami zdołali uniknąć płonącego oddechu ale byli zaskoczeni i zdezorientowani. Zaczęli dyskutować w pośpiechu czy szef Rodziny Franky'ego nie jest przypadkiem użytkownikiem diabelskiego owocu. Wykorzystując dezorientację piratów Franky zeskoczył z mostu wprost do wody. Słomkowi byli przekonani, że gangster poszedł na dno jako użytkownik, ale po chwili ich łódź została rozerwana na pół przez pięść Franky'ego który wynurzył się z wody. Luffy zdołał uciec w powietrze gdzie planował jedną ze swych technik Gomu Gomu ale Franky wyprzedził pirata i zaatakował go za pomocą Strong Rigth dzięki czemu wbił słomkowego w drzwi doku nr.1. Franky powiedział zaskoczonym słomkowym, że jest cyborgiem. W międzyczasie cieśle w kwaterze głównej Galley-La zdecydowali się poinformować opinię publiczną o udziale Piratów Słomianego Kapelusz w zamachu na Iceburga. Do pokoju wpadł po chwili Tilestone i poinformował swoich przyjaciół o niszczycielskiej walce jaką Franky i Luffy urządzili w stoczni. Cieśle zdecydowali się ruszyć na miejsce i aresztować słomkowego kapelusza. W tym samym czasie stocznia była już poważnie uszkodzona w wyniku walki. Franky zaatakował za pomocą Weapon Left ale Luffy zdążył zrobić unik i kontraktował techniką Gomu Gomu Whip. Po chwili obaj zostali uderzeni i posłani w rumowisko. Okazało się, że to cieśle z Galley-La którzy przybyli by w celu konfrontacji z kapitanem piratów słomianego kapelusza. Paulie, Peeply Lulu, Tilestone, Rob Lucci i Kaku zaatakowali słomkowego kapelusza którego podejrzewali o udział w zamachu. Paulie za pomocą Rope Action Half Knot zawiązał linę na szyi Luffy'ego i za pomocą techniki Air Drive posłał go ponownie w rumowisko. Franky zaczął wrzeszczeć, że słomkowy to jego zdobycz ale cieśle go zignorowali. Peeply Lulu strzelił do pirata z pistoletów ale, widząc diabelski owoc słomkowego, zmienił taktykę i kopną go w szczękę. Rozwścieczony Franky stracił cierpliwość i zaczął strzelać do ludzi z Galley-La za wtrącanie się w walkę ale Tilestone posłał go w niebo za pomocą uderzenia pala a Kaku przechwycił w powietrzu cyborga i wbił go w ziemię. W międzyczasie Rob Lucci toczył walkę ze słomkowym i zdołał nawet uderzyć go w twarz. Na pytanie, dlaczego go atakują, Paulie odpowiedział słomkowemu oskarżeniem piratów słomianego kapelusza o udział w zamachu na Iceburga. Potwierdzeniem oskarżenia miał być fakt, że jednym z zamachowców była Nico Robin. W międzyczasie w Water 7 wrzało gdyż miasto zdążyły już obiec wieści o poszukiwaniu słomkowych w związku z zamachem na burmistrza. Natomiast w stoczni walka trwała dalej. Paulie złapał słomowego za pomocą liny którą zawiązał mu wokół ręki by ograniczyć jego ruchy. Sytuację wykorzystali jego kamraci: Kaku rzucił w kierunku kapitana słomianych ostre narzędzia, a Tilestone wystrzelił w niego z armaty. Luffy uniknął jednak obydwu ataków i zdołał wyzwolić się z więzów, ale Rob i Peeply nie dali słomkowemu odpocząć i zaczęli atakować go wielkimi piłami do cięcia drewna. Kapitan piratów zdołał ponownie uniknąć ataków, ale po chwili Kaku zdołał unieruchomić na chwilę słomkowego co wykorzystał Tilestone by ponownie wystrzelić w kierunku słomkowego. Całej walce przyglądał się z boku Franky, który udawał zadowolonego ze względu na łomot jaki dostawał Luffy ale w rzeczywistości był coraz bardziej wściekły za to, że Galley-La walczy z jego przeciwnikiem. Franky ostatecznie stracił cierpliwość i użył Coup de Vent przeciw członkom Galley-La. Eksplozja sprężonego powietrza wywoła chaos w doku który został wykorzystany przez kapitana słomianych kapeluszy i Nami do ucieczki.

Następstwa

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki