Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy kontra Foxy

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Monkey D. Luffy kontra Foxy to walka pomiędzy Kapitanem Załogi Słomianych Kapeluszy Monkey D. Luffy'm, a Srebrnym Lisem Foxy'm, która odbyła się podczas trzeciej rundy zawodów Davy Back Fight.

Prolog

Po zakończeniu pierwszych dwóch rund Davy Back Fight przyszła kolej na trzecią, ostatnią rundę. W niej mieli się zmierzyć kapitanowie obu ekip. Finałowe starcie polegać będzie na pojedynku jeden na jednego, w którym drogą do zwycięstwa jest wyrzucenie rywala po za pole walki czyli statek Załogi Foxy'ego. W końcu obaj wojownicy stanęli na przeciwko siebie. Jak się okazało, rekord Srebrnego Lisa wynosi 920 zwycięstw. Pierwszą walkę spróbuje mu zadać Mugiwara, na którego głowie widnieje dodające mu sił afro.

Walka

Afro Luffy.png

Afro Luffy

Po usłyszeniu gongu, Słomiany natychmiast chciał ruszyć z atakiem Gomu Gomu no Pistol, ale Srebrny Lis łatwo to zablokował swoim spowalniającym płomieniem Noro Noro Beam. Dzięki temu Mugiwara został uderzony własną ręką. Następnie chłopak otrzymał kolejne uderzenie płomieniem. To, co jednak Słomka zaskoczyło to, to, że zawisł w powietrzu. Następnie pirat dołożył do tego Kyubi Rush, po którym Luffy nieźle oberwał. Skutki tego ciosu odczuł dopiero po 30 sekundach. Wydawało się, że w wyniku tego spadnie do morza, ale na szczęście w ostatniej chwili udało mu się złapać pokładu. Monkey postanowił nadal próbować szczęścia w frontalnym ataku. Foxy to zauważył i dlatego zaczął on wykorzystywać pole bitwy. Najpierw wystrzelił on w kierunku chłopaka kilka strzał, a po chwili dołożył do tego przedziwny atak Noro Noro Foxy Face Bombs. Srebrny lis wykazał się ogromnym sprytem i przy użyciu mocy swojego szatańskiego owocu spowolnił wybuch bomb, w ten sposób iż eksplodowały one w najgorszym dla Słomka momencie. Wielu osobom na widowni wydawało się, że to już koniec walki, ale na szczęście Monkey'owi nic się nie stało. Jak się okazało bardziej w tym ataku ucierpiał rywal Słomianego. Foxy zdecydował się na kolejny podstęp. Najpierw rozprzestrzenił on po pokładzie statku sporą ilość dymu, a gdy Słomek nie wiedział, co się święci spróbował zaatakować go swoim promieniem. Po chwili Luffy'emu w końcu udało się trafić doskonale radzącego sobie do tej pory oponenta. To jednak nie przyniosło najmniejszych efektów po za tym, że pirat zwiększył ilość kłamstw i oszustw serwowanych przeciwnikowi.

OYABINWHOMG3POST.jpg

Foxy używa do walki podstępów

W skutek jednej z pułapek, Słomiany spadł przez zapadnię. Przez to o mało włos, nie wpadł do wody, ale tak się jednak nie stało. Foxy przeniósł się do wnętrza statku. Luffy pobiegł za nim, mimo iż nie wie czego tak naprawdę może się tam spodziewać. Rzeczą, którą zobaczył w środku, było wielkie składowisko broni. Srebrny Lis czekał już na niego za kolejnymi drzwiami, gdzie po wejściu Monkey'a miało czekać spotkanie z podłogą, na której znajdowała się ogromna liczba ostrzy. Słomek kompletnie nie zastanawiał się nad swoimi kolejnymi czynami, stąd też jego decyzja o wystrzeleniu pocisku z działa. Zrobił to w ten sposób iż trafił w ścianę, za którą ukrywał się jego przeciwnik. Foxy zaczął uciekać po schodach, a Słomek pobiegł za nim. Gdy wszedł do jednego z pokoi, zobaczył nieznaną postać, którą w rzeczywistości był przebrany Srebrny Lis. Monkey wyszedł z pokoju i natychmiast do niego powrócił, gdyż doszedł do wniosku, że może to być siostra przeciwnika. Ten wykorzystał moment nieuwagi
Gorilla Puncher.png

Foxy i jego Gorilla Puncher 13

Słomianego serwując mu Counter Foxy Blow. Po tym pirat dalej uciekał przed swoim rywalem. Gdy Luffy ponownie go odnalazł, Foxy wystrzelił w jego kierunku promień spowalniający. Jak się okazało Srebrny Lis nie uciekał do tej pory bez sensu lecz zastawił na Monkey'a pułapkę. Za kolejnymi drzwiami czekała już na niego broń pirata o nazwie Gorilla Puncher 13. Foxy wystrzelił w kierunku Słomka swój promień. Ten był zaskoczony tym, że przeciwnik kompletnie nie wycelował w niego przy emisji promienia Norofotonów. Jak się jednak okazało tuż za nim znajdowało się lustro. Luffy planował zaatakować konstrukcję oponenta, ale pieści tam zamontowane, były rozpalone. Na skutek tego chłopak nie mógł nic zrobić. Zmieniło się to jednak gdy wpadł on na genialny pomysł, którym było rozbicie lustra. Monkey spróbował z atakiem Gomu Gomu no Pistol, ale nic mu to nie dało, a po chwili rywal użył Noro Noro Beam i dołożył mu kombinację Gorilla Punch Golden Hits. Po tym uderzeniu Srebrny Lis stał nad leżącym "Gumiakiem".
Gomu Gomu no Flail.png

Luffy przymierza się do ostatecznego ataku

Wszyscy byli przekonani, że to już koniec, ale gumowemu piratowi udało się wstać. Foxy serią kolejnych ataków powalał na ziemie Słomka, ale ten jak gdyby nigdy nic wstawał. Następnie wściekły zapowiedział oponentowi, że będzie walczył aż do śmierci. Następnie obaj panowie ruszyli do dalszej walki. W niej nadal lepiej radził sobie Srebrny Lis, który swoimi atakami po raz kolejny zwalił przeciwnika z nóg. Mimo to Luffy nie miał zamiaru się poddawać. Obaj wojownicy ruszyli do ostatecznego ataku. W wyniku niego to Słomek padł na kolana, ale jak się okazało trzymał w dłoni lusterko. Ciało Foxy'ego zostało spowolnione, a Słomiany wykorzstał to zadając mu cios o nazwie Gomu Gomu no Flail, po którym Srebrny Lis wyleciał po za pole bitwy prosto do morza.

Następstwa

Zwycięstwo w tym pojedynku Luffy'ego oznaczało wygraną i jego Załogi w zawodach Davy Back Fight. Po zakończeniu tych zawodów nadszedł czas na decyzję Monkey'a dotyczącą tego, którego członka Załogi przeciwnej włączyć do swojej. Chłopak zdecydował się jednak na zabranie Piratom Foxy'ego ich flagi, a z własnej wspaniałomyślności namalował im nową.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki