Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy kontra Coby (Miasto Shells)

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dla innych walk Luffy'ego z Coby'm, zobacz Monkey D. Luffy kontra Coby.

Monkey D. Luffy kontra Coby to jedna z walk pomiędzy kapitanem Piratów Słomianego Kapelusza Monkey D. Luffy'm, a chłopcem Coby'm. Ta walka miała miejsce w Shells.

Prolog

Luffy i Zoro pokonali kapitana Morgana. Wtedy poszli do baru Ririki w mieście Shells, gdzie planowali popłynąć na Grand Line. Tamtejsi Żołnierze Marynarki kazali piratom odejść w pokoju, bez wezwania Kwatery Głównej. Luffy i Zoro odeszli od stołu zostawiając Coby'ego. Ripper zapytał czy Coby jest z piratami, chłopiec zaprzeczył. Oficer zatrzymał chłopaków. Luffy zaczął mówić o jego przeszłości w wymijający sposób.

Walka

Coby nie wytrzymał i uderzył Luffy'ego. Słomiany się uśmiechnął. W rewanż zrobił to samo Coby'emu. Po czym zaczął uderzać rytmicznie jego twarz. Ripper kazał mu przestać grożąc aresztem, a Zoro w obawie o życie chłopca.

Następstwa

Ripper nawrzeszczał na piratów i kazał im natychmiast odejść. Coby zrozumiał, że to działanie było celowe. Poprosił o przyjęcie do Marynarki. Wtedy jeden z żołnierzy wtrącił, że trzeba sprawdzić jego przeszłość. Coby warknął, że się urodził, by zostać oficerem Marynarki. Zaskoczony Ripper przyjął go do oddziału. Luffy i Zoro byli gotowi odpłynąć, ale Coby ich zatrzymał by się pożegnać. Przybyli inni Marynarze i zasalutowali do nich. Ripper uznał, że Coby ma dobrych przyjaciół.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki