Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy i Roronoa Zoro kontra Morgan, Helmeppo i Żołnierze Marynarki

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Monkey D. Luffy i Roronoa Zoro kontra Morgan, Helmeppo i Żołnierze Marynarki to walka pomiędzy piratem Monkey'em D. Luffy'm i Łowcą Nagród Roronoa Zoro, a Kapitanem Marynaki Morgan'em z udziałem jego syna Helmeppo oraz oddziału Marynarki ze 153 Gałęzi Marynarki.

Prolog

Zoro tied up.jpg

Zoro przywiązany do pala

Roronoa Zoro był przetrzymywany przez Marynarkę, aż dziewięć dni na placu straceń. Helmeppo obiecał mu wolność, jeśli wytrzyma miesiąc, ale postanowił złamać obietnicę i ogłosił, że zabije go za trzy dni. Usłyszał to Luffy po czym uderzył Helmeppa. Ten poskarżył się swojemu ojcu. W tym czasie Luffy zawarł umowę z Zoro, że jeśli przyniesie jego miecze, to ten do niego dołączy. Luffy ruszył szukać broni Roronoy i zniszczył pomnik Morgana, po czym porwał Helmeppa. Zmuszony i wystraszony wskazał mu pokój, w którym znajdują się miecze. W tym samym czasie Coby został zraniony przez Marynarzy, którzy pojawili się na placu straceń i postanowili zabić całą trójkę.

Walka

ZorroVSMarine Shellstown.jpg

Zoro kontra żołnierze

Luffy zabrał trzy miecze znajdujące się w pomieszczeniu, nie wiedząc, który należy do Zoro. Przebił się przez okno za pomocą techniki Gomu Gomu no Rocket. W tym czasie Morgan dał polecenie strzału. Luffy pojawił się na drodze kul i te się od niego odbiły. Zoro zapytał Słomianego kim on jest, na co ten odpowiedział, że jest Królem Piratów. Następnie przekonał go, by połączyli siły. Marynarze byli zaskoczeni i tylko Morgan zrozumiał, że to moc Diabelskiego Owocu. Kapitan rozkazał zaatakować mieczami, ale ten atak zablokował uwolniony właśnie Zoro. Zakazał się żołnierzom poruszać. Wtedy Zoro powiedział, że chce zostać największym szermierzem świata i jeśli Luffy stanie mu na drodze do spełnienia marzenia, to Słomiany będzie musiał popełnić samobójstwo. Luffy poczuł się zmotywowany i kazał Roronorze padnąć.
Gomu Gomu no Muchi.PNG

Gomu Gomu no Muchi

Wtedy Monkey użył techniki Gomu Gomu no Muchi, którym pokonał wszystkich Żołnierzy Marynarki. Leżący na ziemi żołnierze uznali, że są zbyt słabi, by walczyć z samym Zoro, a z kimś kto jest z gumy na pewno sobie nie poradzą. Morgan kazał tym co narzekali popełnić samobójstwo poprzez strzał w skroń. Wtedy Luffy ruszył do ataku mówiąc, że jest jego przeciwnikiem. Morgan osłonił się przed atakiem jego pięści za pomocą swojego topora. Coby wrzasnął, by zmotywować przyjaciela. Morgan starał sięprzeciąć w pół Luffy'ego, ale ten zrobił umiejętny unik.
RuffyVSMorgan2.jpg

Luffy kontra Morgan

W powietrzu Luffy wykonał kopniak w twarz Morgana. Ten zdenerwowany próbował go zaatakować od góry. Luffy ponownie zrobił unik i kopnięciem powalił kapitana na ziemię. Marynarze nie mogli uwierzyć w porażkę swego przełożonego. Luffy był gotowy, by uderzyć w twarz przeciwnika, ale przerwał mu to Helmeppo, wymierzając bronią w Coby'ego. Mimo tego Słomiany uderzył Morgana.
Helmeppo Coby Gun.jpg

Coby i Helmeppo

Coby powiedział, by się nim nie przejmował. Luffy powiedział, że o tym wie. Przyszykował się do ataku na Helmeppa. Coby ostrzegł Luffy'ego o ataku za nim. Słomiany jednak zaatakował syna kapitana za pomocą Gomu Gomu no Pistol. Morgan zaś zrobił zamach do ataku na Mugiwarę. Zoro jednak zadał mu cios mieczem na klatce piersiowej, czym pokonał kapitana Marynarki.

Następstwa

Morgan pokonany.jpg

Morgan pokonany

Luffy pochwalił spokojnie szermierza wymawiając tylko jego imię. Zoro powiedział, że nie ma sprawy i nazwał gumowego człowieka swoim kapitanem. Żołnierze Marynarki byli wdzięczni za pokonanie Morgana, więc pozwolili odejść wolno Luffy'emu i Zoro, pod warunkiem, że zrobią to natychmiast. Coby zaś mógł zostać, ponieważ Luffy postarał się o to, by nie uznali go za jednego z nich. Po czym Coby został żołnierzem Marynarki.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki