Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy, Roronoa Zoro, Sanji i Tony Tony Chopper kontra Rodzina Franky'ego

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Monkey D. Luffy, Roronoa Zoro, Sanji i Tony Tony Chopper kontra Franky Family to walka, która odbyła się pomiedzy tymi dwoma siłami na Water 7 tuż po tym gdy Rodzina Franky'ego ukradła pieniądze Słomianych.

Prolog

Kill Franky march.jpg

Słomiani kierują się do domu Rodziny Franky'ego.

Po dotarciu przez Załogę na Water 7, wymienili oni złoto zdobyte na Niebiańskiej Wyspie na 300 milionów Beli. Rodzina Franky'ego ukradła im jednak z tej sumy 200 milionów przy okazji bijąc dotkliwie Usopp'a. Po tym wydarzeniu wściekli Słomiani w składzie: Luffy, Zoro, Sanji i Chopper ruszyli do domu Rodziny Franky'ego.

Walka

Gomu Gomu no Cannon.jpg

Luffy za pomocą Gomu Gomu no Cannon przebija się przez pancerz

Słomiani od razu po wejściu do domu przeciwników, wściekle ich zaatakowali. Na przeciwko Luffy'ego od razu stanął największy z wrogów, ale chłopak łatwo sobie z nim poradził za pomocą ataku Gomu Gomu no Bazooka. Nikt nie mógł uwierzyć w to, że chłopak tak łatwo poradził sobie ze zbroją oponenta. Następnie rywale próbowali zaatakować ich za pomocą wystrzelonych kul z armaty, ale te z łatwością przeciął Zoro swoim atakiem Santoryu Karasuma Gari. To co niesamowicie zaskoczyło Rodzinę Franky'ego to, że dał radę przeciąć nawet działo. Kolejni przeciwnicy byli pokonywani dzięki atakom Sanji'ego Party Table Kick Course oraz Chopper'a Roseo Colonnade. W skutej tego Załodze udało się pokonać sporą ilość wrogów. Rywale próbowali wygrać tę walkę za pomocą Wszystkostrzelnej Armaty, ale Słomiani łatwo tego uniknęli po czym sami zaatakowali ostatecznie pokonując Rodzinę Franky'ego.

Następstwa

Po zakończonej walce Chopper opatrzył nieprzytomnego Usopp'a, a reszta Załogi stojąca na ruinach stojącego tu jeszcze przed chwilą domu, zastanawiała się nad tym jak odzyskać skradzione im pieniądze.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki