Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Dragon

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Monkey D. Dragon - ojciec Monkey D. Luffy'ego oraz syn Monkey D. Garp'a. Sławny lider Armii Rewolucjonistów, który dąży do zniszczenia Światowego Rządu. Jest największym wrogiem tej organizacji oraz najbardziej niebezpiecznym i poszukiwanym człowiekiem na świecie.

Wygląd

Monkey D. Dragon jest mężczyzną w średnim wieku, o podobnym wzroście do Smoker'a. Ma długie, czarne włosy oraz charakterystyczne rysy twarzy. Najbardziej uderzające jest jego krwisto-czerwony tatuaż, który ciągnie się przez całą lewą stronę jego twarzy. Tatuaż składa się z trzech nałożonych na siebie wzorów diamentów, które przecinają się na rogach. W środku nich znajdują się wypełnione, czerwone diamenty. W swoich pierwszych występach nosi on ciemny płaszcz z kapturem oraz ciemne buty. W anime jego ubrania miały kolor ciemnozielony.

Charakterystyka

Wydaje się, że Dragon wierzy bardzo w wolność i przeznaczenie. Podobno ma być bardzo tajemniczą osobą, o której nikt niczego dokładniejszego nie wie.

Relacje

Rewolucjoniści

Główna strona: Armia Rewolucjonistów

Rodzina

Monkey D. Garp

Główna strona: Monkey D. Garp

Monkey D. Luffy

Główna strona: Monkey D. Luffy

Wrogowie

Światowy Rząd

Główna strona: Światowy Rząd

Monkey D. Dragon, jako przywódca Rewolucjonistów, postawił sobie i organizacji za cel obalenie dotychczasowego monopolu władzy Światowego Rządu. Podczas gdy piraci zwykle nie dążą do otwartej konfrontacji z Rządem, Rewolucjoniści Dragona dążą wprost do konfrontacji i obalenia porządku Światowego Rządu poprzez wspieranie buntów które obalają monarchie będące z nimi w przymierzu. Ta otwarta wrogość sprawiła, że Monkey D. Dragon stał się dla Światowego Rządu jednym z głównych wrogów na świecie.

Arystokracja

Marynarka

Główna strona: Marynarka

Umiejętności

Historia

Dragon urodził się w królestwie Goa. Nie wiadomo dlaczego porzucił swojego syna Monkey D. Luffy'ego lecz można przypuszczać, że już wtedy był ścigany przez Światowy Rząd i musiał uciekać. Wiadomo jednak, że uczestniczył w egzekucji Króla Piratów Gol D. Roger'a. Po kilku latach powrócił do królestwa Goa i uratował wielu ludzi z płonącego Szarego Terminalu, zabierając ich na statek. Spotkał także Sabo, który niedługo potem został rzekomo zastrzelony przez szlachtę.

Fabuła

Akt Miasteczko Lougetown

Dragona po raz pierwszy spotykamy Loguetown, gdzie ratuje Luffy'ego przed Smokerem, po czym znika.

Akt Po Enies Lobby

Po raz drugi widzimy jak przechadzając się po Kwaterze Głównej Rewolucjonistów zauważa gazetę oraz nowe listy gończe Słomianych Kapeluszy, bierze podobiznę Luffy'ego i wychodzi na balkon skąd patrząc na East Blue, mówi że wkrótce się spotkają.

Akt Po Wojnie

Widzimy go w Kwaterze Głównej rozmawiającego z Emporio Ivankov przez ślimakofon o tym, że równowaga na świecie została poważnie zachwiana.

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 84 miejsce.
  • Wszyscy w rodzinie Dragona mają znaki na lewej części twarzy. Garp i Luffy mają blizny, a w przypadku rewolucjonisty jest to duży tatuaż.
  • Hidekatsu Shibata jest to również seiyū Trzeciego Hokage z serii Naruto autorstwa Mazashiego Kishimoto.
  • Prawdopodobnie wiemy na jego temat mniej niż o samym królu piratów.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki