FANDOM

175px-Luffychibi.png

Monet była harpią, która pracowała dla Caesara Clown'a - mistrza ośrodka badawczego na Punk Hazard. Jak się okazuje, tak naprawdę była ona szpiegiem wysłanym przez Doflamingo. Należała również do Piratów Donquixote.

Wygląd

Jako harpia, zamiast rąk posiada duże białe skrzydła(w anime podpadające na kolor zielony), zamiast stóp ma szpony i dodatkowo posiada pierzasty ogon. Oprócz tego Monet wygląda jak typowy człowiek, jednak jej długie nogi sprawiają, że wydaje się znacznie wyższa. Ma obfity biust i długie, falowane, zielone włosy oraz brązowe oczy (w anime żółte).

Monet nosi żółte rajstopy z pomarańczowymi paskami i zieloną podkoszulkę z napisem „HAPPY”. Przy pasku posiada przenośne Den Den Mushi.

Zazwyczaj widziana jest w okularach o okrągłych i grubych szkłach podczas czytania, co oznacza, że jest dalekowzroczna.

W retrospekcji, występuje z ludzkimi kończynami, ubrana w biały podkoszulek z niebieskimi paskami odkrywający jej duże piersi i niebieskie majtki. Gdy pracowała na dworze Króla Riku, nosiła na głowie biały czepek, a ubrana była w strój pokojówki ze wzorem w romby o kolorach białym i jasnoniebieskim.

Kiedy jest rozwścieczona, Monet może przekształcić swoje ciało w demoniczną istotę z ostrymi zębami i z szałem w oczach.

Galeria

Monet's Manga Color Scheme
Schemat kolorów Monet w mandze.
Monet jako dziecko
Monet jako dziecko.
Monet at Age 20
Monet w wieku 20 lat.
Monet With Normal Human Limbs
Monet w flashbacku z ludzkimi rękami i nogami.
100x100px
Strój Monet w retrospekcji Mocha'y.
Monet With Her Swirly Glasses On
Monet w okularach.
Monet's Left Arm Tattoo
Tatuaż na lewym ramieniu Monet w mandze.
Monet's Outfit When Law Arrived at PH
Strój Monet po przybyciu na Punk Hazard.
Monet's Monster Face
Zbliżenie twarzy Monet kiedy używa Mannen Yuki.
Monet Pirate Warriors 3

Osobowość

Można powiedzieć, że Monet jest w pewien sposób nonszalancka. Pomimo problemów zachowuje ona uśmiech na twarzy i spokój.

Przedstawiono ją też jako osobę pracowitą (oraz lekko walniętą) - ciężko pracowała u Caesara jako jego asystentka. Na bierząco informowała go o wydarzeniach, które działy się na wyspie i pisała, jak można się domyślić, różne teksty i analizy badań. Zielonowłosa wykazała się też inteligencją, nie podejmując się zbyt wysokich celów. Wiedziała, że nie pokona Zoro walcząc z nim na miecze, więc jako przeciwników wybrała sobie Choppera, Robin i Nami

Monet Blushing

Zarumieniona Monet

Monet jest również spokojna i opanowana, rzadko się złości i dziwi, ale ma ogromną rządzę krwi. Wydaje się zrelaksowana nawet podczas walki. Ponadto, w przeciwieństwie do Caesara potrafi bardzo dobrze kłamać. 

Żółtooka jest zalotna, pokazała to flirtując z Law'em kiedy wrócił do laboratorium, a nawet myśli o dniu w którym powiedział, że jej potrzebuje. Kiedy Trafalgar skomentował jej wygląd, ona po mimo poważnej sytuacji zarumieniła się. Kiedy słyszała komplementy stawała się nieśmiała, chowała głowę w skrzydłach i podkulała kolana. 

Monet okazała się być dość sadystyczna. Bawiło ją cierpienie innych. Pokazała to, chichocząc gdy Law zwijał się z bólu po konfrontacji z Vergo. Podawała ona z Ceasar'em dzieciom straszny narkotyk,- NHC10, pokazując że jest tak samo, albo nawet bardziej bezwzględna niż Caesar. 

Historia

Wczesna młodość i dołączenie do załogi

Oda w SBS wyjawił, że Monet i jej siostra Sugar wychowywały się w wyjątkowo nieszczęśliwym środowisku (dokładniejsze informację nie są znane). Jednak gdy Monet miała 17 lat, a jej siostra 9, pojawił się w ich życiu Donquixote Doflamingo, który je stamtąd wyciągnął. Przepełnione wdzięcznością siostry dołączyły do Piratów Donquixote z gotowością poświęcenia życia za swoją nową "rodzinę". Po dołączeniu do załogi Monet i Sugar otrzymały swoje diabelskie owoce.

Monet została wysłana na Punk Hazard przez Donquixote Doflamingo, aby monitorowała wszystkie poczynania Caesar'a Clown'a. Pomagała mu ona w eksperymentach na dzieciach, dając im między innymi narkotyk NHC10.

Podczas Przeskoku

Gdy na wyspę przybył Trafalgar Law, zajmowała się zbieraniem wszystkich informacji o nim. Gdy okazało się, że Law jest doktorem, poprosiła go by pomógł wszystkim ludziom na wyspie, którzy stracili nogi z powodu trującego gazu. Law usunął jej serce i je zabrał , a swoje własne oddał Ceasar'owi , jako zabezpieczenie przed ewentualną zdradą którejkolwiek ze stron.

Relacje

Załoga i Sojusznicy

Donquixote Doflamingo

Choć relacje dotyczące Joker'a i Monet nie zostały przedstawione podczas walki Luffy'ego na Punk Hazard, wiadomo, że gdyby coś stało się Ceasar'owi, Doflamingo by ją zabił. Pomimo tego, darzył ją zaufaniem i wierzył w jej zdolności, gdy kazał jej obserwować działania szalonego naukowca. Widzimy również, że Shichibukai miał wyrzuty sumienia, gdy Monet postanowiła się dla niego poświęcić. Potem osobiście udał się na wyspę, by sprawdzić co się dzieję. Harpia była bardzo lojalna wobec niego; była w stanie zginąć za ambicje Doflamingo, mówiąc na koniec, że to on zostanie Królem Piratów.

Ceasar Clown

Monet była bardzo blisko Ceasar'a i w przeciwieństwie do centaurów, wiedziała o jego prawdziwej naturze. Jednak okazuje się, że Doflamingo rozkazał sekretarce pilnować Clown'a, ponieważ nie miał zaufania do tego szalonego naukowca, a także kazał jej go chronić, ponieważ czerpał na nim ogromne zyski. Mimo to była gotowa oddać swoje serce z rozkazu Caesar'a, w ramach "zabezpieczenia" jakie ustalił Law z naukowcem. Monet wzięła ochronę Clown'a bardzo poważnie, nie pozwalając Luffy'emu się do niego zbliżyć. Utrudniała również drogę G-5 i ucieczkę dzieci.

Wrogowie

Porwane dzieci

Monet wydaje się być bardzo miła dla dzieci używanych do eksperymentów. Jej miłe zachowanie i przyjazne nastawienie sprawia, że dzieci widzą w niej matkę. Mocca jest jedynym wyjątkiem, ponieważ dowiedziała się, że wszystkie dzieci zostały oszukane i odwróciła się przeciwko Monet. W rzeczywistości, Monet w pracy z Ceasar'em patrzyli na dzieci tylko jak na eksperyment.

Trafalgar Law

Monet miała zabawny stosunek do Law'a. Gdy próbował opuścić wyspę, oznajmił, że potrzebuje jej i skorzystania z jej mocy i umiejętności, w tym czasie Monet zapytała żartobliwie czy to randka po czym zgodziła się pójść z Trafalgar'em. Kiedy idąc korytarzem Law poczuł ból, tylko trochę się tym przejęła, po czym widząc Vergo zaczęła chichotać. Niedługo wcześniej Shichibukai oddał Ceasar'owi serce Smoker'a. Naukowiec przebił je z myślą zabicia wiceadmirała, lecz nie wiedział, że tak naprawdę było to serce jego sekretarki, Monet. Law nie czuje się winny za to co zrobił, ponieważ według niego dobre rzeczy przychodzą do tych, którzy czynią dobro dla innych.

Viola

Pomimo faktu, że Viola również należała do Załogi Donquixote'a czuła pogardę i brak zaufania do Monet ze względu na jej rolę szpiega, która doprowadziła do obalenia rządów króla Riku.

Fabuła

Saga Nowy Świat

Akt Punk Hazard

Po raz pierwszy Monet dostrzeżona została przez Usoppa, gdy obserwowała walkę Luffy'ego i Zoro ze smokiem. Odleciała jednak nim inni mogli ją zobaczyć. Lecąc nad wyspą, rozmawia przez Den Den Mushi i dowiaduje się o czterech intruzach w ośrodku badawczym.

Później pojawia się w laboratorium, kiedy czytając w gazecie artykuł o powrocie Słomkowych Kapeluszy, informuje o nich Caesara. Kiedy Caesar otrzymuje od Jokera zgodę na wyeliminowanie intruzów, ostrzega go ona przed załogą Luffy'ego, gdyż ich realna siła może znacznie wykraczać ponad ich informacje. Szalony naukowiec docenia jej pracowitość. W czasie rozmowy Caesara z Law'em informuje go ona o jego powiązaniach z Luffy'm z przed dwóch lat.

Gdy Caesar opuścił budynek laboratorium, by rozprawić się ze Słomkowymi, pojawił się Law. Poinformował ją, że ma zamiar opuścić wyspę i potrzebuje skorzystać z jej mocy i umiejętności. Monet żartobliwie spytała się go czy to randka, zgodziła się jednak z nim pójść, gdyż i tak się nudziła. W czasie gdy szli korytarzem, Law w pewnym momencie pada na kolana łapiąc się za miejsce gdzie było serce. Monet początkowo wygląda na zmartwioną, jednak gdy na końcu korytarza pojawia się Vergo, zaczyna chichotać. Obserwuje ona jak Vergo informuje Lawa, że ich obecność tutaj spowodowana jest brakiem zaufania do Caesara.

Walki

Ciekawostki

  • Monet jest pierwszą, nie licząc postaci kinowej Honey Queen, kobietą przedstawioną w One Piece, która włada logią.
  • W piątym rankingu popularności zajęła 57 miejsce.
  • Jest to drugi użytkownik Logii, który użył tej mocy, aby zwiększyć swój rozmiar (pierwszym był Enel, a trzecim Caesar Clown).
  • Jest to pierwsza kobieta, która umarła po przeskoku.
  • Jest to pierwszy kobiecy użytkownik Logii, który zmarł.
  • Napis "Happy" na jej koszulce może mieć związek z jej gatunkiem. "Happy" (ハッピー) jest podobne w wymowie do "harpy" (ハーピー), zarówno po japońsku jak i angielsku.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki