Fandom

One Piece Wiki

Moku Moku no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Moku Moku no Mi to Diabelski Owoc typu Logia, który pozwala użytkownikowi na tworzenie, kontrolowanie i przekształcanie dymu do woli. Został zjedzony przez Smokera.

Mocne i słabe strony

Użytkownik tego owocu jest w stanie generować, manipulować i stać się dymem. Podobnie jak większość innych owoców typu Logia, gdy może zostać trafiony przez pocisk lub przecięty mieczem, to może użyć mocy owocu, aby stać się dymem, uniknąć ataku co pozwoli mu pozostać bez jakichkolwiek obrażeń. Podobnie jak niektóre inne owoce tego typu, ten pozwala użytkownikowi "latać", unosząc go nad podłożem pozwalając mu szybciej się poruszać.

Dym może być również stosowany jako broń obuchowa, uderzając z dużą siłą we wrogów. Jednakże, możliwe jest uniknięcie schwytania przez dym poprzez wywołanie silnej eksplozji (taki jak to zrobił Luffy używając Gomu Gomu no Fusen).

Smoke and Fire Collide.png

Starcie mocy owocu Moku Moku no Mi i Mera Mera no Mi.

Wydaje się, że konfrontacji z ogniem, wygląda tak, że oba żywioły prą na siebie nie odnosząc żadnych skutków (bo dym powstaje z ognia). Okazuje się także że ta logia jest słabsza od Gasu Gasu no Mi, gdyż dym jest jednym z rodzaju gazów. Dzięki temu władający gazowym owocem ma możliwość całkowitej władzy na Moku Moku no Mi. Aby zranić użytkownika tego owocu przeciwnik musi mieć opanowane Haki Uzbrojenia. Posiada też podstawowe słabości diabelskich owoców.

Zastosowanie

Techniki

Gry wideo

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza ukazana Logia w One Piece.
  • Jest to ostatni Diabelski Owoc wprowadzony w Sadze East Blue
  • Jest jedyna Logia, którą nie można skrzywdzić przeciwnika.
  • Początkowo dym był koloru ciemnoszarego. Jednak z czasem mocno pojaśniał; teraz kolor podchodzi pod biel.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki