FANDOM

175px-Luffychibi.png

"Mistrz Oswajania Dzikich Bestii" Moji jest piratem, pierwszym oficerem Piratów Buggy'ego, członkiem Sojuszu Buggy'ego i Alvidy oraz członkiem Organizacji Piratów Pocztowych. Jest on poskramiaczem zwierząt, najczęściej towarzyszy mu lew Ritchie. Ze względu na jego działania, może być uważany za pobocznego antagonistę Aktu Miasto Orange.

Wygląd

Z każdym nowym aktem włosy Mojiego zmieniają kształt. Podczas Aktu Miasto Orange jego włosy miały kształt niedźwiedzich uszu. Podczas Aktu Logue Town nosił różowy hełm z wystającymi zajęczymi uszami, a podczas wkraczania do Grand Line jego włosy ułożone były na kształt lwiej grzywy. W Akcie Impel Down jego włosy przypominały barana, co sprawia, że wyglądały podobnie jak u Merry'ego.

Osobowość

Moji jest nieco patetyczny, czasem też dość głupi. Podczas historii okładkowej Buggy'ego ukazano, że mocno konkuruje z Cabajim, drugim oficerem Buggy'ego. Wydaje się, że traktuje Ritchiego lepiej niż większość ludzi i kocha wielkiego lwa. Zdenerwował się, gdy Cabaji użył Ritchiego jako tarczy przeciw atakowi Luffy'ego.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Miasto Orange

Mini Akt: Załoga Buggy'ego: Po Bitwie!

Akt Loguetown

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Akt Po Wojnie

Saga Piracki Sojusz

Akt Zou

Umiejętności i moce

Główne walki

Wczesne One Piece

Ciekawostki

  • Jego imię zostało zapisane w fanbooku Vivre Card jako Mohji.

Nawigacja