FANDOM

Muumu to ogromna krowa morska z Grand Line. Jest zaklasyfikowana jako stworzenie typu A, "Bardzo Przyjazny".

Wygląd

Muumu jest gigantyczną krową morską. Ma duży okrągły nos ze złotym pierścieniem, krowią twarz i rogi, a także zielone plamy na całym ciele i długą płetwę grzbietową, która z pewnością poprawia jego umiejętność pływania.

Osobowość

Mimo dużych rozmiarów, zachowuje się bardzo tchórzliwie, ale za to jest bardzo posłuszny tamu, kto go kontroluje. Praktycznie rozpłakał się, gdy miał walczyć ze Słomkowymi w Arlong Park. Jego zachowanie nie zmieniło się nawet po dwóch latach. Po ponownym spotkaniu Słomkowych podczas podróży na Wyspę Ryboludzi, szybko uciekł w popłochu, ale Piraci Caribou łatwo zmusili go do powrotu, nadając mu guz na głowie.

Fabuła

Akt Arlong Park

Jakiś czas przed spotkaniem Słomkowych Kapeluszy, Muumu zniszczył miasteczko Gosa.

Sanji Tries to Feed Mohmoo

Sanji próbuje nakarmić Muumu.

Gdy Monkey D. Luffy, Sanji i Yosaku próbowali zjeść posiłek podczas podróży do Arlong Parku, zostali zaskoczeni przez Muumu. Yosaku rozpoznał go jako bestię z Grand Line, a także to, że prawdopodobnie był głodny. Luffy początkowo zaatakował Muumu kiedy ten chciał mu zjeść jego jedzenie, ale Sanji próbował nakarmić bestię, aby utrzymać swoją przysięgę, że zawsze nakarmi głodnego. Jednak Muumu próbował ugryźć rękę Sanji'ego, dlatego został pobity przez kucharza. Muumu ciągnął ich łódź aż do Arlong Parku.

Potem został wezwany do walki z Załogą Słomkowego Kapelusza przez Hachyka. Początkowo bał się stawić czoła Luffy'emu z powodu poprzedniego incydentu i prawie rezygnował z walki, lecz w końcu zaatakował słomianego. Został wyrzucony z Arlong Park przez Luffy'ego i stracił przytomność.

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Wyspa Ryboludzi

Jakiś czas po wydarzeniach w Arlong Park, Mohmoo wędrował po wodach archipelagu w pobliżu Sabaody w którym został przechwycony przez Piratów Caribou. Wykorzystali go jako środek zaawansowanej nawigacji morskiej. Przez umieszczenie kołnierza wokół jego szyi może on ciągnąć ich statek po dnie morza.

Nami Recognizes Mohmoo

Nami rozpoznaje Muumu.

Po zanurzeniu się Thousand Sunny w morzu Załoga Caribou podpłynęła do niego, a wtedy Mumuu rozpoznał Sanji'ego, Nami i Luffy'ego. Wystraszył i odpłyną, ciągnąc statek ze sobą i pozostawiając Caribou samego na statku Załogi Słomkowego Kapelusza.

Muumu później z guzem na głowie powraca z ogromną prędkością ciągnąc statek Caribou. Gdy Kraken niszczy statek, Muumu uwalnia się z pod kontroli Piratów Caribou i odpływa.

Moce i Umiejętności

Niewiele wiadomo o jego umiejętności, ale ma ogromny apetyt co może odstraszyć ludzi.

Ciekawostki

  • Muumu bardzo przypomina Króla Mórz, ale w rzeczywistości jest po prostu ogromnym morskim ssakiem.

Nawigacja