Fandom

One Piece Wiki

Mohmoo

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mohmoo jest gigantyczną krową morską z Grand Line. Jest klasyfikowany jako potwór typu A, "Bardzo Przyjazny".

Wygląd

Mohmoo jest gigantyczną krową morską. Ma duży okrągły nos ze złotym pierścieniem, krowią twarz i rogi, a także zielone plamy na całym ciele i długą płetwę grzbietową, która z pewnością poprawia jego umiejętność pływania.

Osobowość

Mimo dużych rozmiarów, zachowuje się bardzo tchórzliwie, ale za to jest bardzo posłuszny tamu, kto go kontroluje. Praktycznie rozpłakał się , gdy miał walczyć ze słomianymi na Arlong Park. Jego zachowanie nie zmieniło się nawet po dwóch latach. Po ponownym spotkaniu słomków podczas podróży na Wyspę Ryboludzi, szybko uciekł w popłochu, ale Piraci Caribou łatwo zmusili go do powrotu, nadając mu guz na głowie.

Fabuła

Akt Arlong Park

Jakiś czas przed spotkaniem słomianych kapeluszy, Mohmoo zniszczył Wioskę Gosa.
Sanji Tries to Feed Mohmoo.png

Sanji próbuje nakarmić Mohmoo.

Gdy Monkey D. Luffy, Sanji i Yosaku próbowali zjeść posiłek podczas podróży do Arlong Parku, zostali zaskoczeni przez Mohmoo. Yosaku rozpoznał go jako bestię z Grand Line ,a także to , że prawdopodobnie był głodny. Luffy początkowo zaatakował Mohmoo kiedy ten chciał mu zjeść jego jedzenie, ale Sanji próbował nakarmić bestię, aby utrzymać swoją przysięgę, że zawsze nakarmi głodnego. Jednak Mohmoo próbował ugryźć rękę Sanji'ego, dlatego został pobity przez kucharza. [9] Mohmoo ciągną ich łódź aż do Arlong Parku.

Potem został wezwany do waliki z Piratami Słomianego Kapelusza przez Hatchana. Początkowo bał się stawić czoła Luffy'emu z powodu poprzedniego incydentu i prawie rezygnował z walki, lecz w końcu zaatakował słomianego. Został wyrzucony z Arlong Park przez Luffyego i stracił przytomność.

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Wyspa Ryboludzi

Jakiś czas po wydarzeniach w Arlong Park, Mohmoo wędrował po wodach archipelagu w pobliżu Sabaody w którym został przechwycony przez Piratów Caribou. Wykorzystali go jako środek zaawansowanej nawigacji morskiej. Przez umieszczenie kołnierza wokół jego szyi może on ciągnąć ich statek po dnie morza.
Nami Recognizes Mohmoo.png

Nami rozpoznaje Mohmoo.

Po zanurzeniu się Thousand Sunny w morzu Piraci Caribou podpłyneli do niego, a wtedy Mohmoo rozpoznaje, Sanji'ego, Nami i Luffy'ego. Ten się wystraszył i odpłyną, ciągnąc statek ze sobą pozostawiając Caribou samego na statku Piratów Słomianego Kapelusza.

Mohmoo później z guzem na głowie powraca z ogromną prędkością ciągnąc statek Caribou. Gdy Kraken niszczy statek, Mohmoo uwalnia się z pod kontroli Piratów Caribou i odpływa.

Moce i Umiejętności

Niewiele wiadomo o jego umiejętności, ale ma ogromny apetyt co może odstraszyć ludzi.

Ciekawostki

  • Mohmoo bardzo przypomina Króla Mórz, ale w rzeczywistości jest po prostu ogromnym morskim ssakiem.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki