FANDOM

175px-Luffychibi.png

Kret-KretowocDiabelski Owoc typu Zoan pozwalający władającemu na przemianę w hybrydę kreta i pełnego kreta zgodnie z własną wolą. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Kretem (モグラ人間 Mogura Ningen). Został zjedzony przez Miss Merry Christmas.

Chopper wyjaśnił Usoppowi moc tego owocu, nim ta została w ogóle pokazana.

Etymologia

  • Mogu to skrót od mogura (土竜), japońskiego słowa oznaczającego "kreta".
  • W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu 4kids, owoc nazwany jest Diggy-Diggy Fruit, co nawiązuje do zdolności kopania kreta.
  • W dubbingu FUNimation owoc nazwany jest Mole-Mole Fruit.

Mocne i słabe strony

Podobnie jak inne owoce typu Zoan Kret-Kretowoc daje użytkownikowi większą siłę oraz szybkość dzięki czemu zwiększają się możliwości bojowe. Dużą zaletą tego owocu jest możliwość poruszania sie pod ziemią, a także wykorzystania tuneli do walki. Jedną z wad jest to, że tunele są połączone i mogą zostać wykorzystane również przez przeciwników. Poza tym ma wszystkie słabości innych Diabelskich Owoców.

Zastosowanie

Miss Merry Christmas wykorzystuje swoje moce głównie do walki i wspomagania swojego partnera Mr. 4.

Techniki

Ciekawoski

  • Usopp pomylił jej formę hybrydową z pingwinem.
  • Nazwa owocu może być skrótem od "mogura" (kret), ale również oznaczać frazę oznaczającą przeżuwanie słów, a więc sposób, w jaki Miss Merry Chrismas mówi.

Nawigacja

Szablon:Kret-Kretowoc