FANDOM

175px-Luffychibi.png

Pow-Powrotowoc to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na wytworzenie różowej energii, która odmładza każdą osobą i każdą rzecz o dwanaście lat. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Powrotem (モドモド人間 Modo Modo Ningen). Został zjedzony przez Ain.

Etymologia

  • Modo to skrót od japońskiego słowa modoru oznaczającego "powrót".
  • W dubbingu FUNimation owoc nazwany jest Return-Return Fruit.

Moce i słabe strony

Nami Transformed into Child by Modo Modo no Mi

Nami przemieniona przez Ain w ośmiolatkę.

Kiedy użytkownik owocu użyje mocy wielokrotnie może cofnąć kogoś tak bardzo, że ten przestanie istnieć. Moc odmładza równo o 12 lat i nie można tego wyregulować, o ile jednak wiadomo nie działa to na umysł ofiary. Kiedy użytkownik owocu traci przytomność działanie jego mocy przestaje działać.

Zastosowanie

Ain wystrzeliwuje z rąk różowy promień który obejmuje całą ofiarę. Dzięki mocy tego owocu może odmłodzić kogo zechce o 12 lat dzięki czemu zamienia kogoś w dziecko albo przywraca młodość (zależy jak na to spojrzeć). Równie dobrze mocą owocu można odmłodzić obiekty nieożywione jak na przykład dawno wystygłą lawę aby ponownie stała się gorąca.

Ciekawostki

  • Moc tego owocu w działaniu bardzo przypomina działanie owocu Jewerly Bonney, z tą różnicą, że ona nie jest ograniczona w jego działaniu i może odmładzać oraz postarzać o dowolną ilość lat.
  • Brook został trafiony atakiem Ain ale na niego to nie zadziałało.
  • Podobnie jak z kanonicznym Hobi Hobi no Mi, jeżeli Ain straci przytomność, jej ofiary odzyskają swój wiek.

Nawigacja