FANDOM

175px-Luffychibi.png

Modo Modo no Mi - Jest to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia. Jego właściciel generuje różową energię, dzięki której może odmłodzić wszystko i każdego o 12 lat. Został zjedzony przez Ain.

Moce i Słabe Strony

Kiedy użytkownik owocu użyje mocy wielokrotnie może cofnąć kogoś tak bardzo, że ten przestanie istnieć. Moc odmładza równo o 12 lat i nie można tego wyregulować, o ile jednak wiadomo nie działa to na umysł ofiary. Kiedy użytkownik owocu traci przytomność działanie jego mocy przestaje działać.

Zastosowanie

Ain wystrzeliwuje z rąk różowy promień który obejmuje całą ofiarę. Dzięki mocy tego owocu może odmłodzić kogo zechce o 12 lat dzięki czemu zamienia kogoś w dziecko albo przywraca młodość (zależy jak na to spojrzeć). Równie dobrze mocą owocu można odmłodzić obiekty nieożywione jak na przykład dawno wystygłą lawę aby ponownie stała się gorąca.

Ciekawostki

  • Moc tego owocu w działaniu bardzo przypomina działanie owocu Jewerly Bonney, z tą różnicą, że ona nie jest ograniczona w jego działaniu i może odmładzać oraz postarzać o dowolną ilość lat.
  • Brook został trafiony atakiem Ain ale na niego to nie zadziałało.
  • Podobnie jak z kanonicznym Hobi Hobi no Mi, jeżeli Ain straci przytomność, jej ofiary odzyskają swój wiek.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki