Fandom

One Piece Wiki

Mizu Luffy

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dla rozdziału, zobacz Rozdział 200.

"Kiedy złapałem cię wtedy za rękę, woda z Yuby pokazała mi prawdę. Kiedy dotykasz wody, nie możesz zamieniać się w piasek! Dlatego kradniesz deszcz. Bo boisz się wody!! Dzięki temu mogę cię teraz pokonać!! Teraz zacznie się prawdziwa walka!!"
Monkey D. Luffy do Crocodile'a w "Nadzieja!"

Mizu Luffy (水ルフィ Mizu Rufi) jest to forma sytuacyjna Diabelskiego Owocu Gomu Gomu no Mi używanego przez Monkey'a D. Luffy'ego. Na polski można to tłumaczyć jako Wodny Luffy. Został użyty w czasie drugiej walki Luffy'ego przeciwko Crocodile'owi.

Opis

Jałć!! Przeciekam!! Ugh... czuję się zalany. Chyba nie powinno się pić tyle wody.

Monkey D. Luffy do siebie

W walce z Crocodile'm, liderem Baroque Works, Luffy użył beczki z wodą, w celu osłabienia Crocodile'a i uczynienia go podatnym na swoje ciosy. Słomiany w momencie kontaktu jego ciała z wodą, powodował, że Shichibukai nie mógł się zamieniać w piasek. Początkowo Luffy zalał swoje ciało wodą, ale to miało swoje wady, bo Crocodile nadal mógł wchłaniać wodę z ciała Monkey'a. Luffy postanowił wypić całą wodę z beczki i stał się Wodnym Luffy'm. Choć na pierwszy rzut oka wyglądało to na idiotyczną i nieco wadliwą formę. Doskonale było to widać, gdy chłopak nie mógł utrzymać wody w ustach (do tego stopnia, powodując nawet, że wróg Nico Robin wybuchł śmiechem). Mimo wszystko, ten pomysł pozwolił Luffy'emu bezpiecznie przechowywać wodę i pluć nią w Crocodile'a. Mugiwara pozostał w tej formie, do momentu aż cała woda nie została wchłonięta z jego ciała.

Techniki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki