Fandom

One Piece Wiki

Miyagi

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miyagi jest minkiem kozą, doktorem i podwładnym księcia Inuarashiego.

Wygląd

Miyagi to mink koza z krępym ciałem pokrytym białym futrem. Ma dwa spiczaste rogi na czubku głowy i gęstą brodę. Nosi kitel lekarski, spod którego wystaje okrągły ogon, czarne spodnie i czarne buty. Na czole ma okulary z niebieskimi szkiełkami.

Osobowość

Miyagi jest chętny do pomocy Chopperowi w zajmowaniu się księciem Inuarashim, po obudzeniu go ze śpiączki, bo chciał się nauczyć wiedzy lekarskiej renifera, która jest połączeniem wiedzy z Królestwa Torino i Wyspy Drum.

Fabuła

Wcześniej

Po tym jak Ceasar Clown zniwelował gaz Koro, którego Jack użył, aby zniszczyć Księstwo Mokomo, Miyagi pomógł Chopperowi uzdrowić zatrutych minków.

Akt Zou

Gdy dowiedziano się, że Inuarashi obudził się ze śpiączki, Miyagi i Tristan z podnieceniem pobiegli za Chopperem, aby pomóc mu w opiekowaniu się księciem. W domu księcia Miyagi, Tristan i Chopper opiekowali się Inuarashim, gdy Wanda przyprowadziła resztę Piratów Słomianego Kapelusza. Po zmierzchu Miyagi i Tristan oraz Inuarashi i Sicilian zapadli w sen.

Następnego dnia jak Bariete zawiadomił o przybyciu samurajów, Miyagi i reszta minków rzucili się do Miasta Kurau. Gdy Kin'emon i Kanjuro pokazali się, Miyagi i minkowie przywitali ich i powiedzieli, że Raizo był na Zou i utrzymali dumnie jego obecność w tajemnicy.

Gdy Inuarashi, Nekomamushi, samuraje i piraci powrócili z Wielorybiego Drzewa z Raizo, Zou zaczęło się trząść, bo Zunisha rozpłakał się, co wprowadziło Miyagi'ego i innych minków w stan paniki. Jack wrócił i próbował zniszczyć Zou zabijając Zunishe, która na rozkaz Kozuki Momonosukiego pokonała flotę Jacka jednym ciosem, uspokajając Miyagiego i resztę.

Chopper and Minks Heal Zunisha.png

Miyagi i inni minkowie pomagają Chopperowi uleczyć nogę Zunishy.

Wkrótce potem Miyagi, Chopper i kilku innych minków, leczyli zranioną nogę słonia, gdy Miyagi chwalił wiedzę medyczną Choppera, która jest połączeniem wiedzy z Królestwa Torino i Wyspy Drum. Miyagi podziwiał zdolność Zunishy do słyszenia i rozumienia i zauważył, że mieszkanie Klanu Minków na Zou pewnego dnia dobiegnie końca i zastanawiał się, gdzie Zunisha poruszała się w ciągu ostatnich 1000 lat.

Umiejętności

Jako doktor, Miyagi ma pewne umiejętności medyczne, które pomogły Chopperowi pomóc w uratowaniu innych minków, które zostały zatrute przez gaz Koro, a później dzięki tym umiejętnością mógł leczyć księcia Inuarashiego po bitwie z Jackiem.

Jako mink jest też urodzonym wojownikiem i potrafi używać Elektro.

Ciekawostki

  • Yagi (ヤギ), znaczy po japońsku "koza".

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki