Fandom

One Piece Wiki

Miss Monday

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miss Monday była agentem Baroque Works i partnerem Mr. 8 (Igaram). Po upadku Baroque Works została w Whiskey Peak i miała dziecko z Mr. 9.

Wygląd

Miss Monday jest wysoką umięśnioną kobietą z ciemną skórą i krótkimi, różowymi włosami. Nosi krótkie sukienki z białymi i różowymi rombami.

Charakterystyczną cechą jest jej miękki, piskliwy głos bardziej powszechnie stosowany u małych, wątłych dziewczynek (który pomaga, jeśli chodzi o ukrywanie jej prawdziwej wielkości i siły, jak widać, gdy pozowała jako zakonnica).

Po przeskoku ma rozpuszczone włosy i wydaje się mieć szczuplejsze ciało, choć nadal jest ono umięśnione.

Osobowość

Była gotowa oddać swoje życie, aby ochronić Vivi, co pokazuje, że naprawdę dba o swoich przyjaciół.

Fabuła

Saga Alabasta

Akt Whiskey Peak

Miss Monday, wraz z Mr. 8, Mr. 9, Miss Wednesday i każdym mieszkańcem Whiskey Peak walczą z Zoro po tym jak ten dowiaduje się, że wszyscy są łowcami głów. Miss Monday pierwsza zdobywa przewagę nad Zoro zaskakując go drewnianą pałą. Gdy ledwie unika pierwszego ataku, ataku łapie go jako demonstracje swojej siły i przewagi, po czym uderza go z kastetów, przez co gryzie glebę. Jej koledzy z Baroque Works myślą, że to już koniec walki, ale wkrótce słyszą krzyk Miss Monday pokonanej przez szermierza.

Później, gdy Mr. 5 i Miss Valentine próbują wyeliminować Vivi próbuje ich zatrzymać mówiąc, że Vivi to jej przyjaciółka i to pokuta za bycie pokonanym przez Zoro. Szybko zostaje wyeliminowana, gdy Mr .5 używa wybuchającej ręki na jej gardle, a Miss Valentine przygniata ją 10 000 kilo.

Po przeskoku

Widzymy Miss Monday dwa lata później na Whiskey Peak i ma się dobrze. Ma dziecko z Mr. 9.

Umiejętności

Niewiele wiadomo o tym, czy ma jakąś inną moc poza swoją ogromną siła o czym świadczy jej masa mięśniowa i jej ogromne rozmiary, ale ta siła nadal blednie przed wrogami takimi jak Roronoa Zoro. Miss Monday wykorzystuje swoją siłę w walce zazwyczaj atakując pięściami lub pobliskimi obiektami.

Ekwipunek

Poza pięściami pokazane też jest jak używa do walki kastetów oraz wielkiego drewnianego słupa.

Po przeskoku jest pokazana z muszkietem przywiązanym do pleców. Nie wiadomo czy nauczyła się go używać w czasie przeskoku czy umiała to robić wcześniej.

Techniki

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki