Fandom

One Piece Wiki

Miss Merry Christmas

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Miss Merry Chrismas była agentką Baroque Works, której partnerem był Mr.4. Obecnie pracuje jako księżniczka w nowej Spiders Cafe razem z większością byłych agentów.

Wygląd

Miss Merry Chrismas jest kobietą w średnim wieku o czerwonych włosach i szerokich ustach. Nosi krawat wyglądający jak choinka co wiąże się z jej przydomkiem, zieloną przepaskę na czole, żółte okulary o fioletowych szkłach, białą bluzę, fioletowe spodnie w kwieciste wzory, kosz na plecach i sandały. Podczas mini aktu Spotkanie Baroque nosiła strój więźnia.

Galeria

Osobowość

Miss Merry Christmas należy do osób którzy bardzo szybko mówią przez co często pierwszą sylabę w zdaniu wymawia piskliwym głosem. Także ze względu na niską inteligencje swojego partnera twierdzi, że musi myśleć za ich dwoje i to ona dowodzi w grupie. Podobnie jak Crocodile wyśmiewa marzycieli takich jak Luffy i twierdzi, że świat będzie bez nich lepszy. Często narzeka na swoje plecy i karze swojemu partnerowi się masować.

Fabuła

Saga Alabasta

Mini Akt Spotkanie Baroque

Miss Merry Christmas znajduje się w więzieniu razem z innymi uwięzionymi oficerami. Zostaje uwolniona przez Miss Goldenweek i Miss Valentine. Podczas ucieczki zostaje zahipnotyzowana razem z innymi i okazuje się, że jej marzeniem jest zostanie "księżniczką". Wraca do Spiders Cafe i po ponownym otwarciu lokalu zostaje tam kelnerką.

Moce i Umiejętności

Miss Merry Christmas w walce korzysta z mocy swojego diabelskiego owocu albo wysługuje się Mr. 4.

Główna strona: Mogu Mogu no Mi

Dzięki zdolnościom swojego owocu może zamienić się w kreta lub hybrydę kreta i człowieka. W walce korzysta ze wykopanych przez siebie tuneli jako pułapek, a także wyskakuje z pod ziemi atakując swoimi szponami i natychmiast znika.

Walki

Ciekawostki

  • Podczas Mini Aktu Spotkanie Baroque dowiadujemy się, że jest babcią Miss Goldenweek.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki